1:a Maj 2011

Jahopp.. Valborg igår då...

Det slutade väl inte riktigt som jag hade tänkt det.. =/
Det var mycket blandade känslor igår.. Men jag har verkligen insett nu vilka som jag vill ha i mitt liv...Och vilka som jag faktiskt inte ens saknar.... Och uppenbarligen så saknar inte dom mig heller... So its a win win....

Och även fast jag visste detta redan innan men det tåls att påpekas flera gånger; Jag har en så sjukt grym pojkvän!
Jag förstår inte riktigt vad jag har gjort för att förtjäna honom?!?
M är verkligen det bästa som någonsin har hänt mig!
Min familj sa att dom skulle lägga in mig på avdelning 19 om jag skulle få för mig att dumpa M... =P rätt roligt tycker jag.. Bäst man passar sig så man inte gör bort sig ;)

Markus!
Du är så otrolig!



Skulle igentligen ha jobbat idag men fick reda på att vi skulle ha stängt istället.. Det var faktiskt ganska skönt att få det beskedet tyckte jag :) Fick man en hel helg ledig..
Då kanske man är pepp på att gå till jobbet imorgon, eller? ;P
Ehh man är ju alltid lika trött oavsett hur mycket eller lite man har jobbat... Undrar om man någonsin kan bli RIKTIGT utvilad? Skulle vara en spännande känsla...

Känner mig ganska värdelös idag... har än så länge bara legat på soffan hela dagen och kollat på Sex & the city.. Borde väl kanske göra någon nytta, som att t. ex laga mat åt min karl.. Han lär ju vara hungrig när han kommer hem.. Så trist att han var tvungen att jobba idag.. :( Hade inte haft något imot att få spendera hela dagen med honom...
Hmm men som sagt, mat?!?!
Hur ska jag lösa detta? =P
Tror inte att min hjärna är på topp idag.. Söp nog bort den lilla intelligens jag hade kvar igår, om det ens fanns något att ta av =P


Åhh det finns så mycket jag skulle vilja skriva idag men jag kan verkligen inte.. Det finns nog några som inte skulle uppskatta att läsa det då ;)
Så jag får väl helt enkelt fortsätta att titta på mina serier...


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0