Onsdag..

Redan onsdag, känns väldigt skönt.. bara längtar tills det blir lördag.. då kan jag sova ut och bara slappa hela dagen.. Ska ju inte jobba förens på kvällen så jag har hela dagen fri :) Känns faktiskt väldigt skönt..!

Det sket sig med M present.. Han fick den redan igår... Han listade ju ut vad jag hade köpt, den jäveln ;P
Men han verkade nöjd iaf så det kändes ju bra iaf..
Och nu har jag listat ut vad jag ska ge honom mer ;)

Tihi, men inga ledtrådar nu iaf.. han är ju rätt så smart har jag märkt =P

Kom precis ut ur duschen.. Känner mig inte 100 just nu.. Har så himla ont.. Det är ju "den där" veckan nu.. Usch usch usch! Gör ju för jävla ont alltså och jag vägrar att käka Ipren också för då pajjar väl magen också.. Känner att jag inte ska göra det värre än vad det redan är liksom...
Nej jag bakade muffins till mig själv istället :) Det kändes som en bättre metod än att proppa i sig piller.. Det är ju lite roligare att äta muffins och så kanske man lägger på sig ett kilo eller två ;)
Fast det jag igentligen vill ha är ju CHIPS!!! Men men...


Träffade Angie igår över en fika efter jobbet :) Vi har börjat med det nu att träffas varje tisdag, känns som en bra idé annars blir det väl inte av =P
Hur som helst, vi pratade om allt mellan himmel och jord när hon helt plötsligt frågar mig om jag vill bli gudmor åt Tove?!?
Klart som korvspad att jag sa JAAAA! :)
Kändes verkligen som en ära.. :)
Hon vet ju hur jag är, inte speciellt barnkär eller jag ska väl säga att jag har inge bra hand med barn men även jag ska väl lära mig någon gång :P Men hur som helst, hon sa det att hon och Andreas hade pratat om det om hon kunde bara tänka på mig när hon tänkte på en gudmor.. :)
Så jag vart väldigt rörd och glad :)
I dagen läge betyder ju gudmor igentligen ingenting, alla gör ju sina egna tolkningar :)
Jag skulle absolut inte känna att jag hade någon plikt att köpa en massa presenter eller ta hand om Tove om någonting skulle hända Angie & Andreas.. hehe, tror inte att det är många som kör enligt det "gamla" traditionella längre..
Så nu är det bara att vänta tills det lilla underverket ploppar ut :)


Måste bara säga att jag var lite busig igår också.. Satt på tradera och kollade på Halloweenkläder.. Såg en piratdräkt som jag kollade på redan förra året.. Så NU slog jag till och köpte den.. Så jag hoppas att den kommer hem snart.. Kanske blir i början av nästa vecka eller nått :) Ska bli så spännande.. Kanske inte får möjlighet att använda den i år men då har man iaf en dräkt om någonting skulle hända :P


Nej men usch vilken bra idé jag har alltså.. Känner mig sjukt stolt.. :) Frågan är ju bara hur jag ska fixa det.. Måste ju smuggla in allt när M inte är hemma ;) Tihi..


Sitter och väntar på att M ska komma hem från jobbet och ta hand om mig.. Det är ju sååååå himla synd om mig nu förstår ni ;)
Vill bara lägga mig i hans famn och kolla lite på tv innan man somnar..

Ska kolla på Grey´s ikväll.. Vart så sjukt besviken förra veckan.. Men tanke på hur säsongsavslutingen var så var det här avsnittet SKIT rent ut sagt.. Så jag hoppas att dom styr upp det här, annars är det fan inte värt att titta på längre.. =P Eller?


Jag vill ha lön nu så jag kan gå och shoppa allting jag har kollat på!!!!! Man kan ju hoppas på presentkort nu till födelsedagen ;)


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0