Lite trött nu...

Måndag igen.. Inne på min 8:e dag nu.. Har inte varit ledig på 8 dagar.. Och kommer inte bli ledig förens på söndag..Ska absolut inte klaga.. det är mitt val så :)
Kommer kännas skönt när pengarna kommer in på kontot sen ;P hahah!
Men man blir bra trött.. Det spelar liksom ingen roll om jag skulla jobba två timmar om dagen eller 12 timmar om dagen.. Det är hela grejen att man ska gå till jobbet.. Det är det som är tröttsamt.. Man kan aldrig slappna av..

Men som sagt.. Ska inte klaga :) Känns kul att det ändå går så pass bra för mig, speciellt i dagens läge.. Jag vet många som inte vet vad dom ska göra på dagarna istället.. Dom vänder på dygnet och får aldrig in en ordentlig rutin.. Lider faktiskt med dom lite grann...
Arbetslöshet...!
Det skulle jag inte ens önska min värsta fiende..!

Sitter i soffan nu och varvar ner lite.. Har precis tagit en varm dusch... Är så himla kallt ute just nu.. Funderar på om jag ska göra mig en kopp varm choklas och mysa upp mig i soffan framför en Beckfilm. :)
Tycker faktiskt att det låter som en väldigt bra idé :)

Idag är det som sagt måndag...Bara två veckor kvar tills jag blir 24 år.. Herregud vad tiden går fort.. Jag fyllde ju nyss år.. :)
Längtar tills festen.. Sitter redan och fantiserar om vad jag ska ha på mig och vilken frisyr jag ska ha.. :)
Måste be Limpan om lite hjälp med frillan men annars tror jag att jag har allt under kontroll :)
Den helgen ska jag iaf INTE jobba :) Känner att jag måste få vara ledig då så att man kan koppla av på dagen och gå ut och käka med syrran o M och fira oss lite.. :) Sen får vännerna komma på kvällen och spana in nya lägenheten och fira oss tillsammans..

Förhoppningsvis så kommer moms och pops förbi på söndagen sen så vi kan fira lite då också :)
Dom kommer ju hem från Grekland på söndagen så...Man måste ju fira med familjen! ♥




Och vad önskar jag mig i år då?!?!
Allvarligt talat så vet jag inte.. en ny mobil kanske?
Pengar vill man alltid ha.. Och en massa massa presentkort :) Haha
Har verkligen ingen aning om vad jag vill ha.. Känns som att jag HAR det jag VILL ha...Och HAR jag det INTE så KÖPER jag mig det ;)


Lite roligt också, måste bara berätta.. Har ju köpt en födelsedagspresent till M... jag vet att jag är tidigt ute men jag kunde inte motstå den.. Sen härdomdagen så såg jag att han stod och spanade in "den".. Så detta kan ju faktiskt bli bra ;) Får se vad jag ska hitta på mer till honom.. Han är rätt så svår faktiskt..

Nehe.. Nu ska jag fan ta mig ut i köket och fixa min choklad :)


XoXo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0