Lite så där..

Måste ju bara börja med att säga att jag HATAR Extrem Homemakeover!!
Det är bland dom sämsta jävla program jag sett i hela mitt liv..!!!
Slog över på 3:an när jag kom hem för att invänta att repriserna av gamla Top Model visas..
Och då är det dom sista 10 minutrarna kvar av SKIT programmet så jag tänker att ja det här kan jag väl kolla klart på...

Oj oj oj stackars familj som inte har pengar och utrymmen till sina 7BARN!!!! SJU!!!!!!
Är det verkligen synd om människor som väljer att skaffa så JÄVLA mycket ungar!!
Dumt att göra abort?!?
Nej usch så får man inte säga Alexandra!!
NEJ, men knulla inte så jävla mycket då! FAN vad arg jag blir på puckon!

Så, nu har jag fått ur mig det..

Längtar tills det blir lördag.. Då ska jag jobba några timmar och sen hem och göra mig iordning för fest :D
Lite Halloween firande måste vi ju ha iår :)
Så vi ska klä ut oss och sitta och umgås och dricka lite :) Sen är det väl inte helt omöjligt att vi går ut på krogen sen för att visa upp oss =P Hahah!



Sitter och väntar på att M ska komma hem.. är så sjukt hungrig så han får fan skynda sig ;)
Sen ikväll ska vi över till Linn och Micke och umgås lite.. Det ska bli riktigt trevligt, synd att det är så sent bara.. =/ Känner ju inte direkt att jag vill vara där hur länge som helst heller... Jag måste ju vara i säng innan klockan 23 =P Hahah! Pensionär =P

Nej, jag tror inte att jag har några mer bittra nyheter =)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0