Upp och ner..

Livet är som en jävla berg o dalbana tycker jag..
Det går verkligen upp och ner hela tiden..
Ungefär som mitt humör =P

Nej men skämt åsido... Det är väldigt roligt att se att från vissa håll så får man sån sjuk uppskattning för någonting som man själv tycker att, ehh det här var väl inga problem..
Och så från andra håll så är det bara skit hela tiden..Spelar ingen roll vad man gör igentligen... För vad man än gör är fel?!?! =/ Eller?

Som sagt, har fått sån skön feedback dessa dagar att man vet ju inte riktigt om det är sant eller inte.. =)
Känns så otroligt skönt att veta att man har gjort bra ifrån sig..
Man hoppas ju bara på att det fortsätter så här och att det även leder till något mer.. =)


Sitter för tillfället och degar framför datorn.. Satt nyss vid Tvn.. Ska igentligen dammsuga lite men känner mig inte motiverad...Men jag måste..
Dags att sätta fart med det och disken..

_____________________________________________________________________________________________


Så...Nu var det gjort! =P

Nu är det bara en dusch kvar sen kan man ju hoppa ner i sängen och sova =P Hahah!
Men det ska jag inte göra.. Är ju bara skit på Tv fram tills 21 iaf så jag kan ju sitta och spela tills dess..


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0