Oj oj..

Såg nyss att det var 3 veckor och 5 dagar sen som jag bloggade sist..
Det är fan illa =P

Hur som helst.. Mycket händer just nu ska jag säga..

Har varit på P2 och jobbat idag.. Allting kändes jätte bra och dagen rullade på väldigt fort.. Man inser inte hur fort klockan går alltså.. När det var dags att gå hem så såg jag att jag hade varit där i sex timmar.. men igentligen så kändes det som två.. Så det var ju väldigt skönt..
Helt underbara människor att jobba med för övrigt.. :) Alla är jätte gulliga, snälla och hjälpsamma!
Man känner sig hemma direkt när man kommer dit..
Även fast jag var lite ur fokus imorse när jag kom så kändes det ändå som att dagen ordnade upp sig och allting klaffade till slut.. :)

Sitter just nu och hemma och har precis moffat i mig en pirog.. Funderar starkt på om jag ska ta en till eller om man jag orka ställa mig och laga riktigt mat =P haha!
Känner mig väldigt slö just nu för att göra det.. Ska nog lägga min lilla energi som jag har kvar på att dammsuga istället... :)

Hade ett underbart samtal med M igår iaf.. :) Så inom en snar framtid så kommer vi bli sambos =D
Känner att jag studsar runt på stora rosa fluffiga moln just nu..!! Är så lycklig!!!!
Detta känns verkligen sååååå rätt!!!
M är Mr. Right ;)


Vad händer för övrigt då?!?!

Jo, precis bjuden på bröllop nu i Augusti...Bror och Natta har bestämt sig nu iaf..
Så det blir att dra ner till Öland och snoffsa till sig :)


Måndag idag.. snart lördag.. =D
Tiden har gått så himla fort..! Kan fortfarande inte fatta att på lördag kommer jag få se Billy Joe igen :)
Och få ont i händerna av att stå och klappa så mycket! Sjunga med i låtarna och bara njuta i några timmar..
Kommer nog inte att inse detta förens jag sätter mina fötter på planen på Ullevi..
Då kanske det går upp ett ljus för mig =P Hahah!!!

Nehe.. nu är det dags att ge upp detta.. ta fram dammsugaren och dansa runt i lägenheten!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0