Suck & stön

Varför kan inte bara mitt huvud sluta snurra så mycket?!?
Blir så depremerad när jag sitter och tänker så mycket på detta..
M säger att jag ska vara lugn och inte oroa mig.. Att han kommer hjälpa mig..
Och det är ju hur snällt som helst men man vill ju kunna klara sig själv..
Jag fyller snart 24 år.. Och fortfarande inte stadigt liv..
Undrar om man någonsin kommer få det?!?

Känns så sjukt hopplöst just nu bara..
Måste få spy ur mig allt jag känner =/

________________________________________________________________________________________________

jobbat några timmar idag.. gick väl bra.. hade faktiskt velat stressa lite mer än vad jag gjorde.. Kände att jag var taggad som fan imorse när jag kom.. Men men.. kommer andra dagar.. :)

Gick hem till Rickard efteråt och käkade lite med honom och Madde..
Hon var där och lånade tvättmaskinen =P Muppen hade ju bokad fel tvättid..

Min Mongolen drar ju på kryssning imorgon.. Hade gärna följt med om jag bara hade kunnat och haft råd med det..Men det kommer väl fler gånger det med.. Antar jag =/

Känner bara att jag saknar "det" livet... Då man kunde göra saker.. Då man kunde unna sig saker..
Vet att jag är tjatig och ganska vresig.. Men vem skulle inte bli det..?

Jag har väldigt svårt att se ljuset just nu..

______________________________________________________________________________________________

J ringde mig tidigare idag också och tyckte att jag skulel testa och ringa C idag innan det var för sent.. C skulle tydligen dra till Thailand imorgon och vara borta i 2 veckor.. Så det var bäst att få tag på henne direkt..
Det var inget roligt samtal ska jag säga.. Usch!
Vart först chockad över att hon svarade så jag vart väl lite stum och visste inte riktigt vad jag skulle säga.. Men hon var iaf för upptagen för att prata med mig sa hon.. Och att hon för tillfället inte var intresserad..
Hmm.. Ja, vad gör man då liksom?!
Var bara att tacka för mig och för att hon tog sig "tiden" att prata med mig.. =/

______________________________________________________________________________________________

Nu är det bokat iaf..
Drar ner till mamma & Bosse i April iaf.. Blir borta några dagar.. kan bli väldigt skönt.. få kommer bort ett tag och bara slappna av och vila upp själen.. Få umgås med min älskade mamma. =)
Saknar henne så mycket varje dag som går.. Känns ibland väldigt tugnt att inte ha henne hos mig...
Hoppas verkligen att M också ser fram imot det...



______________________________________________________________________________________________


Nehe.. Ska väl kanske ta mig en äcklig smörgås och tugga på.. Känner ett litet sug i magen men vet inte riktigt vad jag vill ha.. Men antar att jag bara är hungrig som vanligt..
Invänta M.. Vet ju aldrig när den muppen kommer =P
Kolla på någon dålig serie kanske bara för att fördriva tid..


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0