Lördag..

Sådär ja..
Där satt den.. ;P
Hahhahahahhahhahahahahahahha!!!!!!!!!!!!!
Skit på er.. Snart så.. snart.. =D

Jag håller alla min tummar och tår på att detta går vägen ;P


______________________________________________________________________________________________


Har duschat och sminkat mig lite..
Ska ner till Bishop ikväll med vännerna och fira att Herr Nilsson har fyllt år :)
Det kan nog bli trevligt.. synd att man inte har några pengar så man kan dricka sig full =P haha!
Är faktiskt lite sugen på att verkligen råsupa idag.. Fast jag ska ju hålla mig..
Sitter just nu med att glas öl framför mig.. Dock bara en 3,5.. Men det är ju gott med öl :)
Och eftersom jag lovat mig själv nu att ta det lite lugnt ett tag framöver så får jag väl faktiskt lov att hålla det löftet till mig själv =P Hahah hur fan nu det ska gå..!!

Bara känner mig lycklig!


Tiden går så sjukt långsamt nu måste jag ju säga.. Ska  inte ner på stan förens kl.21.. Herregud.. vad ska jag sysselsätta mig med tills dess?!?!?
Ska iofs fixa håret för det har jag inte orkat göra än..
Hoppas på att Mongolen kommer ikväll.. Hon sitter för tillfället i Sthlm och väntar på att få kliva av båtfan..!
Har ju saker och berätta för henne.. =) =P

Är lite småputt på M just nu också.. Karl är ju vansinnig...!
Eller?
Nej han är bara trög.. Eller?
Är det helt enkelt så att han bara skiter i vad man säger?!?!
Mitt huvud säger just nu: Din pojkvän skiter i dig..
Mitt hjärta säger just nu: Han är bara lite efterbliven, inget att oroa sig för..

Åhhh M..!!! Sluta göra mig så upprörd! =P

___________________________________________________________________________________________


Pappsen är kvar i Sthlm hela helgen.. Vilken buse.. Dom skulle tydligen på Tyrol och se Jerry Williams.. Kan väl inte säga att jag är avundsjuk på det.. Men möjligtvis på maten ;)
Älskar dig Pops! Du är världens bästa!!!


Har påbörjat min nedräkning nu också! Heheh..
Mamma snart kommer jag =D
Har köpt en liten present till henne också, fast hon sa att jag inte fick =P
Men fyller man år så ska man ha en present..
Ska bara försöka komma på vad man kan köpa till Bosselina?!
Kanske ett paket med Lithells Kok-korv ( sitter detta ord ihop föresten?) =P


Nehe.. Nu tror jag att jag ska sluta blogga.. fortsätta med min öl och kanske ta en cigg ?

Ha en jätte trevlig lördagskväll allihopa.. Eller nej föresten.. Bara Er jag tycker om ;)


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0