Lång väntan..

Har hållt på sen igår morse och installera Wow igen.. Fan vad tiden går långsamt alltså..
Eller är det bara min dator som är så fruktansvärt seg?
Nja det beror väl på internet antar jag.. Men det suger verkligen..
Iofs så gör det inte så mycket.. Hade ändå inte kunnat spela ikväll.. Har ju nämligen ingen mus till min dator.. och då blir det ju faktiskt lite svårt.. =/

Men jag har börjat fundera på detta.. med wow alltså..
Hur kommer det att bli nu då?!?
Problemet är ju att M också tycker att det är kul... Så båda två vill ju gärna sitta och spela för att fördriva tid och bara ha det kul ett tag.. Men samtidigt så kan vi inte spela samtidigt då vi bara har ett acc.. Mitt acc...
Och jag har ju ingen rätt att säga till honom vad han får och inte får göra.. Men jag vill verkligen inte att han skaffar sig ett eget Acc.. Med tanke på vilken spelnörd han är i grund och botten så vet jag hur det kommer sluta.. =/
Känns jävligt trist att behöva tänka så överhuvudtaget.. Men man känner sig själv och man känner igen en spelnörd när man varit med en förut..
Vill inte att wow ska sabba ett till förhållande i mitt liv..
Jag vill mest bara spela för att det är ett skönt tidsfördriv.. Och för att kanske lyckas avstå från vissa saker..Så som alkohol till exempel.. För det har faktiskt blivit ett problem känner jag..
Jag kan inte låta bli att känna ett sug på lördag eller fredagkvällen.. För vad ska man annars göra..
Skillnad om jag jobbar och så... Men man är ju alltid sugen på att festa..
Och nog för att jag älskar att träffa mina vänner och umgås med dom.. Men det känns som att festandet är det som vi alla har gemensamt.. Så hur ska vi då kunna umgås om man ska försöka avstå från alkohol?!?

Börjar bli lite rädd för mig själv?!
Är jag verkligen så beroende av alkohol för att kunna ha kul eller kan jag komma till en fest/ krogen och hålla mig nykter?!
Det är tragiskt detta..

______________________________________________________________________________________________

Var en skön dag idag iaf.. Allting har rullat på bra på jobbet.. :)
Men när jag fick höra hur helgen hade varit så fick jag ju lite dåligt samvete att jag inte var där och hjälpte till.. Jag hoppas bara på att denna lördag som kommer blir lika mycket så att jag kan få jobba röven av mig =P Haha!


Är så sjukt uttråkad nu som vanligt.. Men det är ju måndag.. Detta ständiga fenomen som inträffar en gång i veckan.. Då jag alltid sitter och väntar och väntar och väntar på M... =P
Har verkligen för lite att göra på vardagarna.. 
Men men han dyker väl upp inom en timme iaf.. när han jobbat klart och så.. Funderar på om jag ska springa till Ica och handla lite och för att just fördriva tiden en stund =P Hahah!
Har ju redan tvättat och städat så det finns väl inte så mycket mer jag kan göra just nu...

______________________________________________________________________________________________

Var för övrigt på Time Out i lördagskväll.. =)
Det var verkligen jätte trevligt att bara sitta och hänga.. Är lite annorlunda faktiskt.. Hade vi suttit hemma så hade vi ju dräggat på som vanligt. Hade vi gått till typ O´learys hade alla splittrats och försökt att roa sig på varsitt håll.. Och det hade förmodligen inte varit lika roligt.. Men att bara sitta ner och softa och snacka lite skit ute bland folk var faktiskt väldigt skönt..
Man längtar verkligen tills uteserveringarna kommer fram så att man kan sitta hela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0