jaha..

Här sitter jag nu..
Nyduschad i min ensamhet med ett glas cola...

Har väldigt seriösa tankar på om man skulle ta och bli ekonomisk oberoende..
Det låter som en bra idé tycker jag..
Ekonomiskt oberoende.. Hmm, det rimmar ju på Alexandra Ufer =)

Nej men seriöst... det är någon jag verkligen vill just nu..
Och anledningen till att jag vill det just NU kanske mest beror på att jag gått och kärat ner mig i ett par byxor på H&M =P
Och kanske att den där fina "jackan" på Gina..
Kan vara därför...

Men samtidigt så tror jag att detta är en dröm jag har..
Att gifta sig rikt med någon trevlig kille som behandlar mig som en prinsessa, Hahah!

Grejen är ju att M är fööööör bra för att bytas ut... Och han är allt för mig...
Så jag kan tyvär inte göra mig av med honom, det skulle ju bli helt tokigt.. =P
Men man kan ju alltid få drömma om en skrynklig gubbe som sitter på några kronor ;P

Äsch Cp Alex.. sluta dumma dig  nu..
Allvarligt skämtat..
Jag tror ju faktiskt på att man ska kämpa för saker och ting..
Vill man ha något här i livet så får man jobba för det helt enkelt..Men som sagt, alltid kul att drömma sig bort en stund på vad som kunde ha varit =P


Sitter som sagt i min ensamhet just nu..
M skulle komma lite senare sa han.. Hade ju gärna gått över till honom men kissen tyckte att jag skulle hålla mig hemma med honom idag/inatt =)
Och då får jag väl göra som det lilla monstret säger..
Har för övrigt inte gjort så mycket...Dammsugit lite och torkat rent bordet från allt katthår som lagt sig som ett lager...Helt sjukt.. städade ju nyss... Det kommer så fort.. sprider sig som pesten...

Jobbad lite idag... kände att jag aldrig riktigt vart klar med någonting.. Kände mig bara stressad hela dagen.. Varför vet jag inte.. Hade kanske föreställt mig att det skulle vara lite annorlunda idag med tanke på dagen..
Hur som helst, det rullade på bra.. Men jag hade gärna jobbat några timmar till ;)

Men istället så gick jag med Limpan och käkade och snackade lite skit..
Det var ju trevligt det också..
Pratade bland annat om tatueringar.. Är så sjukt sugen nu.. Kanske får släppa min "hangup" på att få pappas tillåtelse.. Tror allvarligt talat inte att jag kommer få det..
Men jag är ju snart 24 år och får ju faktiskt göra vad jag vill med min kropp.. Men det känns fel när man vet att föräldrarna inte tycker om det.. Men men.. Får fundera lite till helt enkelt...
Sen ska jag ta mig till tatueraren någon dag också och bara rådfråga lite saker =)

Var hemma hos M igår och kollade på lite film och bara myste.. Som man ska göra på en söndag antar jag ;)
Kollade på Monopol =D Hahahha! Så sjukt kul..
Galenskaparna FTW!
Sen var jag även tvungen att se New Moon en gång till ;)
Är så sjukt kär i dessa underbara filmer..
Och JA, jag måste väl erkänna att det pirrar till lite när man ser Edward.. =P
Inte för att han är speciellt snygg eller så.. Men hans karaktär.. Mumma!!! :)

Så nu sitter jag bara och väntar tills det blir sommar då uppföljaren Eclipse kommer ut =)
Najs najs..Får ju inte missas!

Det som väntar närmast är ju iaf Alice i Underlandet... =) Och med tanke på att det är Tim Burton och Depp så har man höga förväntningar på denna film!
Kan väl inte bli annat än bra!

Är för övrigt jävligt glad just nu.. Har äntligen skaffat mig Spotify..! =)

Nehe.. om man ska gå och kolla vad kissen gör.. Säkert nå dumt =P

Hoppas på att M kommer snart.. den lilla råttan ;P


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0