Fast i mitt eget huvud..

Sitter här med mina tankar och funderingar som vanligt..
Tänker tillbaka på vad som var.. Och vad hade varit nu om det aldrig hade hänt?!

Tänk om jag aldrig hade blivit varslad?
Kunde inte bara värden ha snurrat sina varv ändå?
Varför gick det så jävla fel allting?!?!
Om denna världskatasrof aldrig hade hänt, vart hade jag varit då?
Hade jag varit på det  lilla företag bara några meter bort från mig?!?
Hade jag varit kvar i Sthlm?
Eller hade jag iaf varit där jag är nu?!?

Allting gör mig väldigt förvirrad...Det är underligt ibland vad livet har för ess i rockärmen..

Blir bara väldigt fundersam när man verkligen lägger ner all sin energi på att tänka på detta...
Kanske hade mina drömmar slagit in nu?!?

Varför?

_______________________________________________________________________________________________

Har ju som sagt skaffat mig ett mobilt bredband via Telenor istället.. Riktigt bra måste jag säga.. Bättre än det förra =) Var lite strul en dag och jag vart JÄVLIGT förbannad men som tur är så är ju M en nörd och kunde fixa det åt mig ;P

Hur som helst, det skulle komma fram till var att min lille Dolph då ställde frågan:
Vilken webläsare vill du använda dig av?

Alternativen var:
Välj senare
Välj webläsare

??
Förstår inte riktigt varför jag överhuvudtaget var tvungen att byta?!?! =/

Hur som helst, kör med Firefox nu iaf.. Och det funkar jätte bra..
Bara grejen som jag inte är van vid är att det räcker med att man skriver i någon bokstav och sen kommer det upp en massa förslag på hemsidor.. Så jag började med att skriva You.... Tänkte förstås inte riktigt på vad det var som kom upp som förslag.. Slutade med att jag tydligen var inne på någon porrsida.. =/
Det kändes ju 100.. =P Hahah!
Får väl vara mer uppmärksam nästa gång.. Varför har jag alltid detta problem?
Tror att Dolph är en riktigt snuskhummer, den busen ;)

_____________________________________________________________________________________________

Jaha, vad ska man göra nu då?
Har vikt tvätten.. duschat..
Diska kan jag ju göra en gång till.. Men idag vart ju inte riktigt som jag hade tänkt mig.. =(
Trodde att jag skulle kunna träffa min lilla Mongolen idag men icke sa nicke..
Hon mådde inge bra sa hon, stackarn..!
Hoppas på att jag kan träffa henne någon annan dag denna vecka iaf.. Blir alldeles för sällen nu för tiden..
Och det är ju delvis mitt fel.. Men jag har bara känt att jag har inte haft orken eller lusten att träffa någon..
Vill liksom bara vara med M.. Låsa in oss och bara prata med varandra..
Börjar bli en så trist människa.. =/
Men jag vet verkligen inte vad jag ska göra åt saken, har man ingen lust så har man inte.. Men det känns väldigt trist bara..
Senaste "grejen" vi gjorde ihop var förra veckan när vi var och såg Alice... =)
Det var ju iofs väldigt trevligt men går man på bio så umgås man ju inte direkt... Och jag orkar verkligen inte festa hela tiden.. Känns som att det är ända gångerna vi verkligen träffas hela gänget..
Och jag vet inte vad vi ska göra istället men jag känner att jag verkligen inte vill festa mer.. =/ Skumt!

Sen har vi ju andra Madde.. Henne har jag tyvär ingen kontakt med överhuvudtaget.. =/
Varför har jag svårt att svara på.. Men jag har en känsla av att hon inte vill prata med mig nu iaf..

____________________________________________________________________________________________

Nehe nu tror jag att jag ger upp detta..
har blivit så sjukt dålig på att blogga och det verkar inte heller vara något som jag kommer hitta igen =/
Fan fan fan... vad detta suger..

Jag Vill Ha Tillbaka Min Personlighet, TACK!


XoXo

Kommentarer
Postat av: Limp Your Pimp

Jadu, vi kanske kan ringa Hasse Aro åså kan hyan efterlysa din personlighet..

Eller så kan vi anmäla dig till Spårlöst, så kan Hans Fahlén hjälpa dig att leta efter den..

Vad tycks??

Hahaha.

Nej men seriöst, förstår att du känner som du gör. Men allt kommer att lösa sig. Tyvärr går vi alla igenom sådana här perioder i livet..

Vi löser det här, tillsammans <3

2010-03-15 @ 19:45:21
URL: http://limpalicous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0