Ännu en vecka har börjat..

Då var det måndag igen då..

Sitter för tillfället och kollar på gamla Grey´s repriser.. Alltid lika trevligt.. saknar den här tiden av serien faktiskt.. Det var mer humor i den då.. Nu är det så himla mycket trams och tjaffs..
Nästan så att jag har börjat gilla Desperate mer..

Jobbat lite idag.. Hoppas på en bra vecka nu :)
Ska jobba på lördag också.. Får se hur många timmar det blir då.. Men förhoppningsvis så får jag ihop en del =)
Känner att jag bara vill sysselsätta mig så mycket jag kan hela tiden..För min vardag börjar bli väldigt tråkig känner jag.. Och jag vet inte exakt vad som krävs för att förändra det heller.. =/

Ska väl hoppa in i duschen snart och sen bara låta tvn gå på i bakgrunden.. Ska ge mig på min garderob igen..
Se om man hittar någonting man kan slängas.. Om inte annat bara få lite ordning där inne...
Ser ut som hej kom och hjälp mig.. Kaos..!
hittar ingenting längre.. allt bara ligger överallt är skräpar...
Svårt att se skillnad på 5 t-shirtar som alla är svarta och samma modell på.. Så jag måste fan få lite ordning på det...

____________________________________________________________________________________________


Känns väldigt konstigt just nu.. Känner mig ångerfull... Fast jag igentligen inte borde vara det..
Allt är ju lugnt... Allt är utrett.. Tror jag iaf.. =/
Men varför känns det fortfarande så konstigt?!?
Allting gick så fort.. Och jag kommer knappt ihåg vad som sagts och gjorts.. Det gick bara sååå fort..
Är ALLTING verkligen okej?

_____________________________________________________________________________________________


Ser fram imot imorgon..
Ska gå på bio med M och kompisarna... =)
Äntligen ska vi se Alice in Wonderland!
Får se om Tim Burton har lyckats med den, men det tror jag nog..!
Snubben gör ju klockrena filmer så..!


Har btw skaffat mig en ny dongel idag.. det är mycket finare än min gamla och mycket mycket bättre..
Än så länge iaf  =P
Annars får jag väl gå tillbaka till Telenor och skälla på dom.. Men än så länge så funkar den helt utmärkt!




Undrar hur detta kommer sluta igentligen?
Verkar som att karusellen är igång igen... Jag hoppas ju självklart på det bästa..
Men tänk om det inte är det bästa?
Iofs kan det väl inte bli värre.. Men det kanske inte blir så mycket bättre heller..
Ska väl igentligen inte sitta och grubbla över detta för det mår jag ju inte bättre av..
Men det är så typiskt mig att överanalysera ALLT!
Jag kan verkligen inte slappna av och bara låta livet ha sin gilla gång..

Vill att min deklaration ska komma.. Nyfiken som fan!

Fy fan vad mycket reklam det är då!!!!
Att man inte ska kunna få se sitt favorit program utan reklam... jobbigt som fan!

Längtar tills M kommer.. då har jag någon att prata och umgås med..!
Katten hjälper mig tyvär inte nu.. =/

Jaja, har väl inte så mycket mer att skriva om nu...Hörs när vi hörs!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0