Tröttmössa...

Nu är det så där länge sen som jag bloggade igen.. =/
Man är ju bra dålig alltså..

men det är ju faktiskt så att jag har ingenting att skriva om.. Eller det har man väl alltid men inget vettigt och kanske ingenting man vill dela med sig av här..


Har bokat ett rum på Öland nu iaf.. Så att allting är klart.. Det känns väldigt skönt.. Men nu ska man ju hitta en klänning och försöka hitta någonting i present till brudparet..
Jag känner mig ganska vilsen inför detta.. =S

Jag måste verkligen boka mig en klipptid

Sitter med M och kollar på 2 1/2 Men... Men jag orkar liksom inte bry mig så mycket om vad som händer =P  Vill igentligen bara krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet och sova sova sova..
Vet inte varför jag känner mig så himla trött hela tiden.. Känns som att eftersom jag vet att det kommer att hända så mycket spännande snart så vill jag bara att det ska hända NU!
Vill sova så mycket som möjligt för att dagarna ska gå fortare så att vi kan sätta igång med våra planer så fort som möjligt!!

Undrar hur svårt det kommer bli att hitta en lägenhet?
Man har ju en dröm, som man säkert får skippa sen.. Men man har en "vision" om hur man vill ha det! Jag hoppas bara att jag o M inte kommer ha en massa tjaffs sen om hur vi vill ha det och hur vi vill sköta vissa saker..

Ehh.. Den dagen den sorgen eller? =P





Ska träffa mina flickor imorgon också.. :)
Leka lite i Slagsta och kanske trycka i oss lite glass :)
Ska bli så skönt att träffas igen och prata av sig allt strunt man har inom sig..

______________________________________________________________________________________________


Snart Midsommarafton?!?!
Känns så sjukt trist att inte få spendera den med M i år igen =/
Men men, trist att festivalen måste inträffa just detta datum...!
Men jag vet verkligen inte vad man ska göra.. Funderar starkt på att bara sitta hemma och lira hela dagen.. För jag vet inte om jag känner för att bara supa och drägga runt..
Får se vad som händer helt enkelt... Angie ville ju att jag skulle leka med henne så det kanske blir så :) De är ju nära och bra om inte annat =P


Träffa Bebbe på Torsdag då..
Måste ta ett ordentligt snack med honom om kissen.. Nu har det snart gått 2 månader sen han sa att han skulle ta kissen.. undrar om han har ångrat sig?!?!
Måste verkligen veta detta så jag kan planera lite.. Eller på nått jävla vänster ordna upp det iaf..
Sen så kommer det nog att bli mycket wow snack också =P
Det är väl dags att dumma sig igen och flytta över magen till Horde igen =P Hahah..
Snacka om onödigt!!!!



Mysa med M nu då och fortsätta glutta på Tvn...


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0