Torsdagkväll..

Sitter i köket och lyssnar på lite musik och kollar på när M diskar lite.. Men dt är väl inte mer än rätt eftersom jag lagade maten ;)
Tror att detta kommer funka utmärkt!

Var faktiskt och kollade på en lägenhet idag.. Jag är såld.. Tror jag ;)
Lite finputs som krävs i den lägenheten men annars tycker jag att den var klockren..
Så jag och M ska äntligen bli sambos :) Gud vad vuxna vi är..!

Midsommarafton imorgon då...
Den ska spenderas ute i T-hälla hemma hos Mongolens familj.. Äta gott och umgås med fantastiska människor..
Kvällens planer är lite osäkra men jag ska försöka ta mig in till stan igen och spendera min kväll/natt hemma hos Angie och Andreas.. :) Partaja lite där och sen bara gå och lägga sig..

M åker ju till Norge imorgon.. Trist tycker jag med tanke på att dom inte hade behövt åka förens tidigast söndag.. Men då dom andra grabbarna tänker med sina kukar istället för att ta hänsyn och respektera andras viljor så ska M spendera sin Midsommar i en bil hela dagen.. Yeeey för honom!
Blir faktiskt lite irriterad över detta.. När festivalen inte ens börjar förens på tisdagen så tycker jag att det är galenskap att åka redan imorgon.. Det är 3 fucking dagar som dom bara ska ligga o pilla navel.. Men som sagt, grabbarna hoppas väl på att få pilla i någon norskas hål.. Eller nått?!?! =S

Ähh jag är inte bitter ;)


SKa iaf försöka att få ut så mycket som möjligt utav denna kväll med M.. =)
Känns så trist för mig att han åker men jag försöker att vara glad för hans skull!! Det är nog en flickväns "uppgift"
Men saknaden kommer att vara stor!
Älskar dig så mycket M <3






Gå och torka håret och sen mysa ner sig med M :)


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0