Tisdag..

Hur jag mötte Zanas mamma är fan bästa tvserien ever :)
Den är så tokrolig.. Nu är det iofs gamla repriser men det är alltid kul att se dom med..

Sitter och softar lite i soffan just nu..
Dagen har gått så himla fort... Tänk att det redan är onsdag imorgon.. =S
Tiden bara flyger förbi.. helt sjukt..

har jobbat några timmar idag.. Sen träffade jag Limpan och fikade lite och snackade skit...
Det var ett tag sen.. Förhoppningsvis så får vi mer tid snart igen :) Dags att ta ut den gamla geten och festa igen.. Nu när hon äntligen får dricka igen.. Problemet är ju att jag vet ju inte alls hur jag kommer jobba framöver.. Förmodligen varje lördag iaf.. Men förhoppningsvis inte söndagarna..

Åkte en tripp till Willys för att handla lite skit... Behövde inte så mycket så det var ju skönt.. Kände inte för att spendera så mycket pengar.. Men det konstiga är att jag alltid kommer ut därifrån med mer än 3 saker som inte stod på listan och som jag absolut inte behövde ha... Idag var det 2 Beck filmer.. Och sen även chips.. Fast chipsen är ju lite nödvändigt ;)
Men vad fan.. filmerna kostade 19.90 styck.. Det tyckte jag var jävligt bra pris =P
Sen köpte jag även en hårfärg.. Så jag o Mongolen ska fixa varandras hår imorgon.. Rödtottar ska vi bli :D
Var ju och klippte mig igår.. Så det kändes lika bra att fixa till färger direkt också..

Försöker få tag på Bebbe men det är ju inte det enklaste.. Måste få ett ordentligt svar om hur vi gör med kissen.. Får känslan av att han inte vill ha honom =S Men jag vet inte..
Han kanske känner att det blir mycket ansvar eller jobbigt ekonomiskt..
Måste iaf få klarhet i detta innan denna vecka är slut..

Man har igentligen ingenting att göra efter jobbet.. Och ändå känns det som att jag är upptagen hela tiden.. =S
Hade inte Limpan kommit till jobbet idag så hade jag planerat att gå och sola lite sen handla och sen bara vara hemma och ta det lite lugnt.. Men helt plötsligt hade man planer inför dagen..
Samma sak imorgon, hade inte Madde hört av sig så hade jag väl solat då, tagit en promenad med Angie som jag lovat.. Får se när det blir av..

Måste ju höra av mig till Sebbe också.. Vi planderade att åka och bada någon eftermiddag.. undrar om det kommer bli av denna vecka?!?! Vill ju att det ska bli så.. Men som sagt.. Känns som att man hela tiden har saker att göra?!?!

Och nästa vecka lär det bli fullt upp igen.. M är ju ledig så vi ska börja flytta över grejer till min lägenhet.. Jag jobbar ju som vanligt men jag får väl försöka ta mig tid till att hjälpa till så gott det går.. =/


Nehe.. Jag ska diska upp den lilla disk jag har nu och sen invänta Family Guy.. :)
Kanske lira lite också..

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0