Midsommardagen..

Ligger på soffan och glor på Sex and the city, andra säsongen..
Känner mig lite som Carrie just nu =P Hahah!

Midsommarafton igår då..
Var hemma hos Mongolens mamma i T-hälla och myste lite..  Käkade gott och kollade på när Madde o Farre satt med vaxet och pincetten i högsta hugg och skulle fixa till varandras ben..
Ja jag vet hur detta låter.. Och det är exakt som det låter...!
Det är så skönt att umgås med Maddes familj.. Dom är så enkla och sköna.. Man känner sig verkligen hemma när man är där...
Tyvär så hann vi inte med all mat som var planerat då jag hade lovat Angie att komma hem till henne en viss tid..
Så det var ju tråkigt men samtidigt så kände jag mig inte speciellt hungrig.. Men men vi klarade oss bra ändå =P

Sen satte vi oss på bussen och drog in till stan.. Och FY FAN säger jag bara.. Varför varför varför måste bussarna alltid vara som en jävla bastu.. Kan dom verkligen inte öppna upp mer?!??! Kan dom inte ha en ordentlig AC??!?!
Vad är problemet!!?!?!?
Anyway.. Vi sprang upp lite snabbt till mig för att fylla på med färdkost ;)

Väl hemma hos Angie så gjorde vi allvarligt talat inte så mycket...Dom satt och spelade Wii hela kvällen.. Och det kan ju vara kul i sig men eftersom jag nu inte är ett fan av det så hade jag gärna gjort något annat..
Men det var som vanligt jätte kul att träffa Angie o Andreas :) Världens underbaraste människor..
Det är alltid så skönt att träffa dom.. Dom är så vuxna :) Man vill liksom "vara" som dom :) Hahha!

Jag hoppas verkligen att jag o M kommer ha det minst lika bra när vi väl blir sambos.. :)

Angie sa några väldigt viktiga saker till mig igår som jag verkligen ska lägga ner mer tid att tänka på...Det kommert behövas en hel del förändring iaf.. Och det känns tufft men samtidigt väldigt bra..


Vart så glad tidigare idag då min mobil börjar spela en liten melodi och på displayen står det: Markus Lindstein :)
Var så skönt att få höra hans röst och bara snacka lite skit.. kändes inte som att han var flera mil bort..
Och jag känner mig så lugn och avslappnad just nu..
Lite uttråkad men ändå inte.. Sitter nästan bara och längtar tills det blir måndag så att jag kan jobba igen och ha någonting att göra =P Så man slipper vara rastlös..
En vecka sen är min älskling tillbaka :)




Har suttit och funderat väldigt mycket på lägenheten..
M o jag har ju redan pratat om vilka färger vi vill ha i vardagsrummer och sovrummer.. Men då slog det mig plötsligt att vi har ju verkligen en chans att välja alla rum och hur vi vill ha det..
Köket!?! ..... Någonting åt det vinröda hållet.. Det har bara ploppat upp i mitt huvud och fastnat där.. Vet inte alls vad M känner inför det men det får jag väl prata med honom om när han kommer tillbaka  :)



Funderar på vad jag ska göra nu resten av kvällen.. har halva säsongen kvar att titta på men sen ger jag nog upp för idag tror jag :) Kolla om det finns någonting annat på Tv att glo på..
Vi får se helt enkelt!


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0