Rastlös så det skriker om det..

Åhh jag känner att jag håller på att klättra på väggarna här hemma..
Vill göra så himla mycket.. Med lägenheten alltså.. önskar nästan att jag hade det som Madde just nu.. bara hålla på och fixa och dona för att lägenheten ska bli klar..

Men min är ju redan "klar"
Jag skulle vilja slänga ut lite möbler och bara tapetsera och börja om liksom :)
Får väl helt enkelt vänta på att jag o M hittar våran drömlägenhet ihop..
Så vi kan greja tillsammans :) yey!


Helgen då:

Ja.. Det var som vanligt helt enkelt.. =)
Förkrök hos mig med underbara vänner och mycket alkohol.. !
Så himla kul att träffa Sebbe igen.. det var allt för länge sen.. ! =)
kändes som att alla var på toppen humör helt enkelt..
Inge drama.. Inga dumheter någonstans..
Ända som sög igentligen var väl krogen... Kändes som att vi stod i kö typ hela kvällen.. var det inte i garderoben så var det i baren typ.. Så det var ju lite trist.. Hade säkert vart roliga att vara kvar hemma hos mig.. =)
Får bli nästa gång..!

__________________________________________________________________________________

♥ 1/10-2010 ♥
M och jag firade 1 år tillsammans :)
Var faktiskt en perfekt dag måste jag säga.. inge påklistrat romantiskt trams.. Allt var bara avslappnad..igentligen som vilken dag dom helst vilket jag tyckte kändes helt rätt...
Gick och käkade på Royal Indian.. Så himla smarrigt där =)
Nej det var fan en PERFEKT dag/kväll!

Avslutade kvällen med att kolla på Paranormal Activity..Asbra film.. Hade velat se den ett tag... så vi laddade hem den för några dagar sen och nu tyckte vi att det var dags att se den =)
Rekommenderar den till alla som älskar att krypa upp i soffan och dra upp fötterna från golvet ;)

_____________________________________________________________________________________


Jobbat idag iaf.. =)
Det var en himla skön dag.. Det rullade på liksom... Hade ju gärna jobbat längre ;)
Men det var skönt iaf att jag hann prata lite med mina chefer.. kändes som att vi förstod varandra och att dom vill det bästa för min del också.. :)

Sen släpade jag med Madde hem till mig.. Behövde ju sällskap när jag skulle tvätta =P hahah!
Sprang förbi H&M lite snabbt och sen in på Ica och shoppade lite trams till kylen som stod hemma och gapade efter nått gott ;P
Så himla skönt att jag hade mina presentkort som jag fått från jobbet.. La inte ut en spänn idag =D
Men fick precis det jag behövde..!
Återigen TACK till Er! =)


Sitter just nu och söker styrka.. Ska.. Hoppa.. In.. I... Duschen.. Ska....
Heheh eehhh jag ska gå in snart.. ska igentligen bara blogga klart, röka lite.... se om det är nå trams på tv.. =P
Haha...Men jag ska.... snart!

Längtar tills på lördag iaf.. Då ska jag äntligen gå och få min massage som jag fick av M i födelsedagspresent..
100 min.. åhh.. mmmm.. Skkkööööönnnnt!
Se vad dom tycker om min kropp... Dom lär ju tro att jag är typ 80 år igentligen..
Mycket plastikoperationer och botox i mig vettu :P
Nej men seriöst, jag är som en gammal kärring i kroppen.. Så fort jag rör mig så knakar det i någon del i in kropp..Lite snuskigt faktiskt.. kanske ingen riktigt "turn-on" heller =P haha
Eller vad säger du M? ;)


Nej hörni.. Det händer faktiskt inte så jävla mycket mer =P

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0