Ont i magen..

Kom hem för en liten stund sen och har precis hunnit komma ut ur duschen.. =)
Skulle ju inte bli kvar på stan idag men vart det ändå.. Hahah...
Gästerna som aldrig går.. =P Typ
Men tiden har bara flugit iväg.. Eller mer svävat iväg kanske.. Gärna med en liten melodi i bakgrunden..
Suttit på 21:ans Café och käkat sen drog vi vidare till Smak för att fetta på oss lite mer ;)

Herregud.. har så ont i magen.. Är så mätt och har skrattat så himla mycket..
Uj uj uj.. man blir ju inte klok på sig själv alltså.. =)
Men vi har iaf kommit fram till att är dt inte Zanas mammas fel så är det bara att skylle på Libanesmamman ;P
Ja kära hjärtanes vad kul vi har haft.. Länge sen man sågs och hade så här kul.. Utan alkohol alltså =P Hahaha!


Känner mig helt konstig i hela kroppen..
Det är liksom tomt fast mycket snurrar runt ändå.. Skit konstigt..
Men det känns bra ändå..
Jag vet att vissa saker inte är riktigt som jag vill ha det... Men samtidigt känner jag mig väldigt peppad att fixa till mitt liv också.. Och det är målet just nu iaf..
Jag måste fan ta tag i detta nu.. Förhoppningsvis med positiva resultat.. =)


Jag antar att du inte förstår hur det känns för mig?!?!
Vi kan inte vara öppna och ärliga med allt.. Inte som jag känner iaf..
Jag kan verkligen inte prata med dig...


________________________________________________________________________________________


Med tanke på dagens samtal så känner jag mig bara så himla besviken..
På DIG...
Vad tänker du "med" igentligen...??
Fattar inte hur du kan göra så här?
Betyder VI ingenting för DIG?
Jag känner inte igen dig längre..Vad har hänt?
_________________________________________________________________________________________


Ska ta hand om min disk sen bara torka håret.. Sen tror jag fan att det är dags att slänga sig i sängen.. Är väldigt seg i kroppen...
Har varit en hektiskt dag känns det som.. Fullt upp hela tiden.. =)
Men det är kul.. Så underbart att få träffa Er mina underbara!

Har väl igentligen ingenting vettigt att skriva.. Men jag skriver ändå =P
Om ni tröttnar efter hälften så tycker jag faktiskt att ni ska gå och kolla på Tv istället..
Det finns säkert nå mer spännande där..
Det är säkert Simpsons på 6:an eller nått ;P


Undrar vad som händer i helgen igentligen?
Känns som att man har lite planer men samtidigt inte.. =S
Får väl se hur det blir..Och vad ekonomin tillåter =/
Men det skulle ju vara kul om vi vart ett "gäng" som gjorde nått.. För en gångs skull liksom =P haha!
Alltid jag o M typ..
Får ju iaf med mig Limpan på ett hörn så det känns ju bra.. 

_________________________________________________________________________________________

nehe, trycka i mig en muffins nu och sen förpassa min röv till soffan en stund innan man intar sängplatsen..
Ska ligga och breda ut mig som fan inatt tänkte jag ;)
Blir ju inte så ofta som man sover ensam längre..
Kanske nått man ska satsa på iaf ;)



XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0