Jahopp

Sitter i köket och vet inte riktigt vad jag ska tycka och tänka?!?

Allt känns bara så fel..
Varför ljuger ni? Eller tror ni verkligen på vad Ni säger?
Det är ju ingen annan som tror på Er..Har ni helt enkelt manipulerat varandra så hårt?

Nej.. Som sagt.. vet inte vad jag ska tycka och tänka om Er just nu...
Det känns helt otroligt hur två människor kan hålla på så här...
Ofattbart..!

_________________________________________________________________________________

Drog just en snabbis runt i lägenheten med dammsugaren.. kände att jag var tvunge.. satt och funderade på om det var för sent för det.. Men klockan är ju inte ens 20 så jag själv tycker faktiskt inte att det är för sent.. Med tanke på att mina grannar håller på att spika och borra i väggarna vilken tid som helst på dygnet känns det som..

Känner mig hur trött som helst då jag sovit så sjukt dåligt dom sista dagarna..Vet inte exakt vad det beror på..
Ska testa  att sova utan M inatt iaf..
Kan väl kanske vara bra.. Fast jag hoppas verkligen att det INTE är anledningen till att jag inte kan sova..
Skulle ju kännas lite trist att behöva sova ensam bara FÖR ATT få sova liksom..
Neeeeeej det går inte Fröken Ufer med på..

Saknar min M så mycket just nu!

___________________________________________________________________________________


Har varit på Munktell imorse iaf.. En slags företagsträff.. Man skulle kunna gemföra det med TV4:as morgonsoffa..
Där satt det en person och intervjuade olika personer som representerade olika företag...
Johnny tyckte att jag skulle gå dit och checka läget och mingla lite =)
Vet inte om det vart så mycket minglande.. Men fick en liten kick utav det iaf.. och det känns skit bra..
Känner mig faktiskt jäkligt glad nu.. Jag ser ett ljus igen.. Hahah!
Så nu är det bara upp till mig att lösa detta!

____________________________________________________________________________________

Blir så sjukt trött på dig människa!!!!
Är man inte värt ett skit i dina ögon eller?

____________________________________________________________________________________

Längtar tills imorgon.. =)
Dags att doppa hövvvet i färghinken igen..! Det är fan på tiden alltså..
Man blir ju deprimerad... Men det kanske är ganska hett på utväxt vad vet jag =P
Tur att man har keps på jobbet så syns det ju inte lika mycket =P haha!

Dricka lite te och kanske lösa ett och annat världsproblem..  ;)



Helgen då?
Lillebror fyller ju på fredag så vi ska åka upp till STHLM på lördagen...
Kanske därför jag är orolig.. Mycket känslor..
Det känns... hmm.. obeskrivligt..

Sen vet jag faktiskt inte vad helgen har att erbjuda.. känner väl inte direkt att jag pallar göra nått heller.. Men men.. You never know.. =P

.......................................................................................................................................................


Nejfan.. Fuck it.. tror fan att jag ska gå och bädda ner mig nu.. kolla alla dåliga serier som vanligt och förhoppningsvis slumra in....
Jag tycker fan inte att den där Mr. Blund sköter sitt jobb ordentligt.. Har strör då fan inget pulver i mina ögon om nätterna! Skit ska han ha!


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0