Friday tyyyp...

Satt precis och kollade över statistiken på min blogg..
Och då jag inte heter Kenza eller kallas Blondinbella så inser jag ju att jag inte är någon blogg-drottning..
Och kan därför döma utav antalet läsare jag har räkna ut vilka av mina nära och kära som läser min blogg...
Och förstå då att det finns faktiskt folk som inte känner mig som även läser min blogg.... Varför vet jag inte..
Skulle ju inte påstå att jag är en intressant människa direkt.. Men nått är det ju tydligen.. =/

Men då måste jag ju få förklara mig..
JA, jag är så här cp... Men känner man inte mig på riktigt så kan det tyvär bli missförstånd och feltolkningar..
Och det är verkligen inte meningen.. Till dessa vill JAG be om ursäkt..
Min blogg är inte till för att provocera eller göra någon besviken på något sätt...

Jag använder min blogg för att må bättre..
Om man följer min blogg märker man ett tydligt mönster.. samma sak på FB..
Det börjar bittert och jobbigt.. Men slutar oftast med något bra..

Mina tårar kommer ut i ord på dataskärmen.. Detta är mitt sätt att ventilera och få ut något som har tyngt ner mig ett tag.. Som sagt.. Stort FÖRLÅT om detta gör någon upprör..
Jag kan inte lova att det inte händer igen, men jag ska göra mitt bästa för att inte göra någon besviken igen..
Det var aldrig mitt syfte..!

______________________________________________________________________________________


har precis kommit hem från min mupp Mongolen =)
Hennes lägenhet är såååååå FIN =D=D=D=D
Madde borde inte vara på Hurtigs.. hon ska bli inredare.. Typ på Kanal 5´s Room Service haha! =)
Det är nog fan hennes kall här i livet... hon är helgrym..

Vad har vi gjort då?
Ja.. suttit och skruvat ihop lådor till hennes tvbänk.. i typ två timmar.. =P
Fast vi har ju haft rökpaus och fikapaus också.. Men det var roligt.. Bara pratat strunt och myst...

Och jag blir så himla sugen på att göra någonting i mitt eget hem.. men det känns så meningslöst.. om man ändå inte ska bo kvar här liksom.. då lägger jag hellre ner tid och pengar på det senare isf..


Har äntligen sålt mitt vitrinskåp iaf.. =)
Låg ju BARA 2 månader på blocket =P hahaha!
Så nu är det väldigt luftigt i köket... Och pappa är så söt när jag berättade, han var ju bara tvungen att fråga om jag inte ville ha deras gamla skänk och vitrinskåp istället.. =)
Får väl klura på det ett tag men jag tror nog inte det iaf.. det är så stort..


Ladda inför helgen då..
Har precis fått i mig lite mat...
Jävla fitt-Bella pizzeria... Jag som såg fram imot min mat därifrån.
Hade beställt en grekiskrulle.. kommer hem och tuggar på den och känner att det smakar apa i käften..
DÅ  HADE JAG FÅTT RÄKRULLE!!!!!!!
Morr spott och fräs vad arg jag vart... men orka gå tillbaka.. =P
Får väl skylla mig själv då, eller? ;)


BTW ;)
Söndag 10/1
1 år mellan mig och M =)

Älskar dig baby ♥




Partaj imorgon då.. igen ;)
Hahah.. men som sagt.. det var ju jävligt trevligt sist.. så vi hoppas på det då..
Kan väl inte bli fel när man har Ove & Göran med sig ;)





Denna sköna bild får väl helt enkelt avsluta dagens blogg.. =)


XoXo

Kommentarer
Postat av: Limpan a.k. Göran a.k.a En annan bitter jävel

Ja, det är ju en jävla tur att du ber om ursäkt till alla små människor där ute som inte tål att du har känslor (det är ju inget som alla andra har, liksom)

Men men, keep on being angry - I Loooooooove It ;)



Fast oroa dig inte, jag kan vara bitter åt dig och få lite skäll - så slipper ju du =P



Haha, nej men skämt åsido..

Vad folk tycker om din blogg bryr jag mig inte om. Sist jag kollade så var detta ett fritt land - dvs, man får skriva/säga precis vad man känner.

If people don´t like it - Don´t read it..



Ses imorgon..



Älskar dig, min Anders

2010-01-08 @ 18:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0