2o1o


2o1o...
Vad tiden går fort alltså..
Undrar vad detta år har att bjuda på då?

Kanske inte har börjat så bra för vissa.. känns väldigt tråkigt.. Men man får väl se det som en bra grej ändå..
Ni var inte lyckliga tillsammans längre.. Hoppas att ni kan finna lyckan igen bara..!


Måste säga att dom första dagarna har varit helt okej..
Har väl mest varit med M bara och softat..
Men i lördags så drog vi flickor ut på krogen och härjade lite.. och mobbade andra lite ;)
Underbart!!

Anders, Göran & Ove

Trion




Kan vi ha roligare ihop?
Te3 Apor stöttade oss genom hela kvällen.. ;P Vi mobbade Gudrun.. henne ville vi inte ha med...

Toppen kväll med djupa disskutioner och även mycket skratt och gråt...Kan man förvänta sig mer?

Nu vet vi även att det pågår en tros-försäljning på krogen.. För er som inte visste det... Det betyder alltså att "damerna" går runt och visar sina trosor under hela kvällen och hittar man någonting man gillar så kan man ju helt enkelt fråga i vilken affär dom är inköpta och kanske ha turen att hitta dom där.. =)

Och sen har även krogen blivit en cat-walk... Folk går runt runt runt och bara visar upp sig.. Kanske visar upp nya stilar.. vad vet jag?!?! =P
Mycket konstigheter får man iaf se när man är ute.. Tur att man inte är det så ofta.. Då hade man kanske missat detta fenomen...


Annars är det väl inte så mycket..
Sitter hemma nu och väntar på att min tvätt ska bli klar.. Kom hem typ 3 och har tvättat sen dess... herregud.. vad tid det tar..!

Väntar väl på att M ska komma... om han nu ska komma?!? =S

Kan ju meddela att jag har inte världens smidigaste pojkvän.. eller ja..han kanske bara ville varna sina vänner för mig.. vad vet jag... ?
Om inte annat så fick jag ju iaf veta att han tycker jag är en bitch.. kanske t.o.m ett litet monster.. =/ Eller?

_______________________________________________________________________________________





Längtar tills på lördag..!
Då jäklar blir det partaj igen.. Får se vilka som kommer och inte.. Kanske inte riktigt kommer bli som det var tänkt från början.. Men men..
Jag orkar nästan inte bry mig heller..
Drama drama drama.. alltid... Håller bara tummarna för att det inte är jag som står för den draman liksom =P


Du gör mig ledsen och besviken.. Hur mycket betyder jag igentligen?
Det känns som att man är osynlig ibland.. Som att man inte räknas lika mycket som vissa andra..
Jag saknar dig väldigt mycket men jag är rädd att Du inte har plats för mig i ditt liv längre..



XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0