100 minuters njutning...

Detta var alltså min status på FB förut..
Förstår inte att alla är så himla snuskiga och tror att jag syftar på något annat än helkroppsmassage av en riktig massör ... =P
Haha.. SNUSKIGA MÄNNISKOR JAG UMGÅS MED!!!! xD


Anywho..
Det var typ helgens höjdpunkt.. =)

Ska faktiskt bara vara hemma med M o kissen och ta det lugnt..
Har ju dragit på mig en jävlig förkylning igen.. =/
Och de är ju inte direkt mitt mål här i livet att vara sjuk, mer än vanligt alltså.. För frisk har man ju aldrig varit...
Men känner att jag inte direkt har råd att vara hemma från jobbet så som det är nu..
Men men...
Får jag inte feber så är det ju lugn, då kan man ju överleva med att jobba några timmar om dagen liksom..
Men slår febern till så är det bara att krypa ner under täcket och försöka sova bort den liksom.. =P
Brukar funka hyfsat bra..


___________________________________________________________________________________________

Hoppas att det gick bra att jobba igår Limpan =)

___________________________________________________________________________________________


Har varit lite små bitter också..
Blir så arg.. Ena stunden ska jag utstråla att jag bryr mig så mycket när jag igentligen inte behöver det?
Eller?
Jag fattar inte.. Mitt liv är just nu som ett helt nöjesfält.. Fast inge nöje då alltså..
Bara upp och ner hela tiden.. Blir sååååå trött...
Jag känner mig inte direkt trött för att jag jobbar så mycket, för det gör jag ju inte..
Men jag är helt slut på kvällarna när det är alldeles för tidigt att gå och lägga sig..
Min hjärna håller på och möblerar om i mitt hövvve.. För mycket tankar och för mycket stress..
Känns som att man kommer nå sin botten snart... =/
Det är bara en så olustig känsla i hela kroppen..
Förhoppningsvis så har veckans vuxenpoäng lyckats lösa en del för mig iaf..
Vill bara att allt ska ta slut nu så jag kan börja om på ny kula och få det som jag vill ha det helt enkelt..

Jag ångrar vissa val jag gjorde förra året..
Om jag bara hade väntat några månader till så hade jag säkert inte varit i den situationen som jag är i idag..
Lätt att vara efterklokt med facit i hand helt enkelt..
Nästan så att man blir lite förbannad på sig själv..
Men som det var DÅ när jag gjorde som jag gjorde så hade jag inte så mycket annat val..
Det var allt eller inget..!
Och som sagt, Jag ÅNGRAR mitt val djupt.. Av hela mitt hjärta..

Men ska aldrig ångra nått man gjort men i detta fall så hoppas jag att Ni förstår vad jag menar..




Sitter och tittar på M när han ligger och sover i min soffa..
Och det ska påpekas då att vi har inte gjort ett SKIT idag.. Men han är helt slut ;P
Känns tryggt att ha min underbara här vad mig =)
Älskar dig Markus Lindstein ♥

________________________________________________________________________________________

Tror du på fullt allvar att jag ska förstå hur du tänker?
Jag anser att man måste väl kunna ge en förklaring...

________________________________________________________________________________________

Vad underbart om världen skulle vara som Limpan tyckte förut..

" I Min värld är det så"

Så skulle man ha det.. Då skulle man ju aldrig ha fel..
Förmodligen inte så många vänner heller =P
Man skulle gå runt och leva i sin lilla bubbla och inte behöva bry sig om någon..

MEN NU FUNKAR DET VÄL INTE RIKTIGT SÅ!!!!! ELLER?!?!??!?!

Sist jag kollade så var det inte så iaf..
Ditt jävla RIKS-PUCKO!

_________________________________________________________________________________________


Så.. Nu har jag fått vara lite bitter för idag.. nu känns det faktiskt lite skönare...
Haha...! =)



XoXo

Kommentarer
Postat av: För i min värld så är det så.!

Ja, det är det faktiskt..

Och i min värld så är typ kyssar det mest underbara som finns. Tyyp huuuur härligt som häälst..

Du vet vad jag menar, nu kan jag vara nöjd - jag har fått en alldeles lagom dos, så att jag överlever ett tag till..



Men mycket vill ju alltid ha mer ;) hahaha

2010-01-18 @ 19:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0