Tungt...

Jaha..
Suck och stön.. Är väl igentligen det ända vettiga jag har skriva..
Känner mig sjukt nere just nu...

Ska ställa mig och laga till mig någon slags föda.. Men känner inte riktigt för det igentligen..
Skulle faktiskt vilja ringa och köra hemkörning.. Men det är ju lite svårt när man inte har kontanter på sig som vanligt.. =/
Och sen måste jag ju faktiskt använda mig creme fraiche innan det går ut ur kylskåpet av sig självt..

Usch känner verkligen att det inte är min dag idag..
Eller det var det kanske inte igår heller..
Frågan är om det kommer bli det igen?!

Känner mig sjukt osäker just nu på vad framtiden har att erbjuda..
Jag vet vad jag vill, men jag vill ha det NU!!
Det kan vara lite jobbigt att det är två viljor... =/
Och NEJ, det spelar ingen roll vad du säger.. Mitt huvud säger en annan sak..!!!!!
Jag blir så sjukt frustrerad...
Det är i såna här lägen jag bara känner; Nej FUCK IT.. Palla!
Vill man få någonting gjort så får man helt enkelt göra det själv!!!!

Men så ska man ju inte tänka..
Men måste väl tänka som en vuxen människa.. Men jag orkar verkligen inte det just nu!
Nu vill jag bara vara bitter och bete mig som världens största barnrumpa..!
Och DU kan inte göra ett skit åt saken..

SUCK!!!!!


Helt ärligt.. Jag tror inte att jag är villig att offra mitt liv för detta..!


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0