Söndagsmys

Sitter hemma hos M just nu och  dricker Cappucino.. Sån där som man mixar ihop via en Gevaliapåse ni vet ;P hahah.. Kände att jag var sugen på det så jag tvingade M att köpa det till mig ;)
Väldigt mumma måste jag ju säga =)
Hmm helgen...?
Var på jobbet på fredagkvällen och fikade lite med gänget.. Det var väldigt roligt.. Men som vanligt så spårar det ALLTID ur.. förstår inte detta fenomen.. Det slutade med att Gunnis bar ut mig därfirån..
Varför vet jag fortfarande inte.. Sitter fortfarande och klurar på det..
Kändes inte alls obekvämt eller nått =P hahah!
Lördagen var såååå lugn och skön..
Mötte upp Limps och Moms på stan och gick runt en snabbis.. Sen kunde jag äntligen åka till Willys och storhandla, eller ja.. handla iaf =P
Har ju inte direkt råd att storhandla...
Sen åkte vi ut till M-baden och fikade lite.. Limpan hade gjort en så himla god tårta..
Vet jag vad jag ska önska mig till min födelsedag ;D
Satt och snackade lite skit om brudarna i E-tuna.. Eller skit var det väl inte, skulle snarare kalla det: "Den bittra sanningen".. Förstår verkligen inte hur dom tänker ibland..
Och då grundar jag detta enbart på att ha sett hur dom klär sig..
Har dom inte hört talas om : "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" ?
Eller dom kanske tror att det inte finns några dåliga kläder eller dåligt väder.. Någonting är uppenbarligen fel..
För dom kan verkligen inte detta med att klä sig.. Fast det kanske är det som gäller nu 2010..
Vem är jag att döma någon? =P
Sen åkte jag o M hem till mig och verkligen bara dog...Ringde efter pizza och bäddade ner oss i sängen..
Pensionärsparet låg i sängen kl.18.00 och jag ska väl erkänna att jag var helt slut..
Men vi lyckades hålla oss vakna till 00.00 iaf.. =P
Sen vände jag huvudet bort från tvn för att möta Mr. Blund..!
Skönt som tusan kan jag säga!
Min underbart vackra vän Sebbe =) Allas vårat fyllo ;)



Var bara tvungen att lägga upp några bilder ;)
Vännerna är underbara!

Idag är också en slappar dag.. Varit en snabb tripp på stan och bara kollat runt.. Har verkligen kärat ner mig i ett par jeans jag hittat på H&M... men har inte direkt råd att unna mig det just nu =(
Fikade lite snabbt innan vi vandrade hem till M...
Han håller på och dammsuger just nu.. Är väldigt kul att titta på honom fladdra runt i lägenheten =P
M kör stenhårt på trosvisning iaf ;) Eller i hans fall kalsonger, hoppas jag =P
Nehe.. hoppas att han är klar snart så vi kan börja glo på film =)


Grattis mamma!! Jag älskar dig!


XoXo

Kommentarer
Postat av: Limp The Pimp a.k.a Göran

Men det är väl alltid bra att ha nån som bär ut en, så slipper du ju gå =P

Haha, jadu om allt du önskar dig är en tårta så kan jag väl ställa upp på det =P hahaha ;)



2010-03-01 @ 18:07:25
URL: http://limpalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0