Så var det måndag igen..

Det har varit en väldig skön dag idag faktiskt..
Förutom all jöööövla snö ;P

Men dagen har rullat på riktigt bra..
Har fått ut mycket av den, så ska jag väl säga..

När jag kom hem från jobbet så satte jag igång att städa upp ordentligt efter helgen.. Herregud..
Man kan ju tro att man har haft 50 pers i lägenheten.. Blir alltid så sjukt stökigt och smutsigt överallt.. =P
Men det är väl så det ska vara.. =) Jag vet ju att katten har en stor del i det hela... hans päls och jag vill inte riktigt samarbeta... Jag städar undan pälsen.. Pälsen lägger sig överallt ändå...
Även fast lägenheten i sig inte är speciellt skitig så ser den för taskig ut efter max två dagar på grund av all jööövla päls... SUCK!
men men, det går ju inte att INTE älska det lilla livet =P haha!

Äntligen har jag fått hem min bekräftelse från Tele2 också.. tog ju bara ca. 4 månader.. Jävla puckon.. Känns som att dom tror att man ska glömma bort vad man sagt och helt enkelt bara fortsätta som om ingenting hade hänt..
Tji fick ni era nötter!
Nu skiter jag i er och erat värdelösa nät... =P


Hur som helst..
Helgen...?
Usch, känner mig som en usel vän.. Det var verkligen helt oacceptbelt att bara dra så där...
Men som sagt, snille blixt eller bara en dum idé.. Kan liksom inte skylla på något annat..
Sorry..!

_____________________________________________________________________________________________

känner att denna helg som kommer vill jag verkligen inte göra någonting.. Möjligtvis jobba då ;)
Men inget annat! haha!
Ähh vi får väl se vad som händer.. Men jag tror att jag ska hålla mig nykter iaf...
Annars kommer man hamna i den där cirkeln igen där man bara festar varje helg, alla pengar går till alkohol och inträde på krogen.. typ..
Nej, det får vara slut med dom dumheterna.. =P
Heheh, vänta bara tills det blir fredagkväll eller lördagförmiddag och någon kommer med ett kul förslag,
Då får vi se hur det låter då =P Hahahhaha!
Man är ju så svårövertalad.. =P


Får se vad denna vecka har att bjuda på först..
Ska bli skönt att få lön på Torsdag iaf..  Måste verkligen åka och shoppa mer mat till hemmet... Börjar bli lite tomt på prylar nu.. Tihi..!
Och sen att få betala alla räkningar så man slipper se dom.. =)

Nehe, hoppsan sa... Nu ska jag lägga mig framför tvn och glo på Vänner.. =)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0