Orka skriva rubrik...

Nej som sagt.. skiter i rubriken just nu..
Vad ska man igentligen skriva där?
Det är ju inte driekt att min blogg riktar in sig på ett speciellt ämne.. eller? =P


Sitter i köket och lyssnar på katten när han "äter" mat..
Låter mest som att han sitter och hulkar och spottar ut allt på golvet... Förstår mig inte riktigt på hans ät-metod men men, det är ju upp till honom.. vill han fylla hela mitt köksgolv med torrfoder så får dte väl vara så..
Han är ju lite charmig ändå ;)


Har jobbat idag som vanligt.. =)
Sen kom så Luddet in på jobbet.. Vilket var tur, jag hade ändå tänkt ringa henne efter jobbet för att få träffa henne.. För jag vet ju inte om jag får leka med henne i helgen.. Den stackarn ska jobba hela helgen så..
Blir nog kanske inge festande för hennes del... =(
Så vi gick och käkade/fikade lite innan vi gick hem till henne för att fika lite mer =)
Så kom hennes syrra över också men hårda gamla munkar ;)
Men dom gick ner dom med!! =P

Vart en skön promenad hem sen... Gick i väldig raskt takt kände jag.. men det brukar bli så när man går ensam och bara har musik i öronen.. Riktigt skönt var det!
Lite småkallt till en början men så fort man får upp flåset så är det ju lugnt.. =)
Om man kanske skulle vara en duktigt människa och gå oftare =P hahah!
Kanske ska börja nattvandra som vissa andra gör..

Sitter och slappnar av lite grann nu efter duschen.. Sen har jag även dragit en snabbis med dammsugaren i lägenheten.. Kände att jag var tvungen att få det gjort innan jag går och lägger mig..
Hade man haft mer ork och att klockan inte var så mycket så hade jag säkert ägnat mig åt mer städning och rensning... men nu känns det lite sent..
Sitter och väntar på att M ska komma också..
Han har ju sin ledsagning ikväll så han skulle komma efter att han droppat av den killen vid bussen..
Men eftersom M är M så vet man aldrig när han kommer..


Känner att jag börjar få lite panik över helgen.. Vet verkligen inte vad man ska hitta på..
Ut på krogen?
Hemmafest, men vart?

Ända som är färdigplanerat är ju att man ska vara dyng dyng =P
Men man kanske får ta det därifrån helt enkelt..
Beror väl på om man vill sammanstråla med fler folk eller om man väljer en enkel lösning..
Kan klura på det ett litet tag till tror jag..!



Nehe.. Nu känns det som att det är dags att ta en cigg...
Och sen ska jag försöka dricka upp min äcklig vitamindryck..
Den är för jävla äcklig alltså.. Ändå ska man trilskas med att få ner den.. Den gör säkert någon nytta liksom..


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0