Måndag och städ-dag

Sitter hemma med en kopp blåbärssoppa..
Måste ju dricka upp den.. Men jag ska faktiskt laga mig lite mat sen.. när jag orkar.. =P
Vill städa klart lägenheten först..

Har ju legat magsjuk sen förra onsdagen.. Känns ju jävligt frächt...NOT!
Så jag måste helt enkelt städa ut "sjukan" ur lägenheten.. Annars kanske man blir sjuk igen.. Heheh.. Massa massa äckliga snuskiga bakterier överallt..
Nej men seriöst.. Min lägenhet ser verkligen ut som crap just nu..

Fyy fan för att vara magsjuk säger jag bara... Tänkte om det var vinterkräksjukan först.. Men det spelar ju ingen roll igentligen.. Skit som skit... typ..
Har inte varit så dålig på jag vet inte hur länge.. Kan liksom inte ens minnas att jag mått så dåligt..
Usch.. vad synd det var om mig.. hela tiden var det synd om mig..  =P Haha
Det är bra tur att jag har M.. Han tog hand om mig som en pojkvän ska göra..
Uppskattar det väldigt mycket!
Får se vad jag kan ge tillbaka till honom..
Förhoppningsvis en mysig helg nu när det närmar sig alla stjärtars dag.. *trams trams*


Får se vad denna vecka bjuder på för spännande..
Har en grej som jag verkligen MÅSTE fixa och som jag hoppas går i lås..

Känner mig rädd osäker och vilsen just nu.. Allt är liksom upp och ner..
Trodde verkligen inte att det var så här det skulle bli..
Anywho... det löser sig...

__________________________________________________________________________________________


Sitter just nu och bara tar det lugnt.. inväntar M..
Han skulle tydligen inte jobba ikväll.. Och det har han inte fått gjort på några veckor nu..
Men den jävlen får ju betalt ändå =P hahaha, nej jag är inte avis =P

Har legat på soffan ett tag och glott på alla serier..
Big Bang Theory.. FTW.. Asskön serie faktiskt.. Men man kan inte låta bli att bli lite irriterad iaf.. Nördar så det skriker om det..
M sa att vårat förhållande påminner om Leonards och Pennys.. Hahah!
Vet väl inte riktigt om jag ska hålla med, om det inte var nu så att han tyckte att det var JAG som var Leonard..
Hur som helst... klockrent..!

Längtar igentligen bara tills det är dags att gå och lägga sig.. :)
Ska bli så skönt att krypa ner i sängen och bara mysa..
Även fast jag har haft M för mig själv i massa massa dagar nu så är det inte direkt att vi har kunnat mysa nått..
Han har mest bara passat upp på mig när jag behövt något..

____________________________________________________________________________________________

Sitter och funderar på vad som kommer hända framöver?

Hur blir det med lägenheten?
Hur blir det med jobbet?
Hur blir det med katten?

Jag kan verkligen inte hitta några vettiga svar just nu... Allt är bara blankt..
Förhoppningsvis så får jag någon klarhet i det hela snart.. Orka gå runt och vara förvirrad, mer än vanligt alltså.. =P


Fan.. det blir nog inte mer än så här för idag.. Har inget roligt att berätta.. inget tråkigt heller för den delen...

XoXo

Kommentarer
Postat av: Göran

Buhu vad synd det varit om dig då.!

Jag har faktiskt feber, haft det sen i söndags.. jätte synd om mig med faktiskt =P



Ja, vad fan händer på alla stjärtars dag, ska ni göra nåt kul?



Vi får se i veckan, om vi båda känner oss bättre dvs..



pussiluss

2010-02-09 @ 12:26:24
URL: http://limpalicious,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0