Jaha..

Hur fan går man vidare nu då?
Vet inte riktigt vad jag ska göra just nu...
Som jag ser det just nu så har jag 3 alternativ:

Nr 1: Forgive and forget
Nr 2: Fortsätta som planerat
Nr 3: Ta det enkla vägen ut

Så hur fan gör man?!?

Känner mig verkligen kluven just nu..
Det kliar i fingrarna.. Det gör ont i mitt hjärta...Magen har vänt sig ut och in några gånger under natten och även under dagen..
Får se om man kan få någon sömn inatt =/

Det var inte så här jag hade förutspått mitt liv för några år sedan..
Det får en att undra vad som skulle/kunde ha varit om man gjort några andra val?!?

_____________________________________________________________________________________________

Och nu till nästa problem, som igentligen inte är et problem längre..
Har pratat med pappsen och fått lite klarhet över hur jag ska lösa detta..

Så nu vet jag.. Exakt vad jag ska göra..
Och om mitt beslut nu sätter käppar i hjulen för någon annan så får det väl vara så helt enkelt..!
Jag har bestämt mig!
FINALLY =)

_____________________________________________________________________________________________

Kom hem för en liten stund sen.. Ska snart sätta mig framför tvn och käka lite och så..
Skulle behöva städa, vilket jag igentligen alltid gör..

Planerna för kvällen sprack ju så jag antar att jag får spendera min kväll på soffan iaf..

Ska väl fortsätta att fundera.. Hjärnan går på högvarv just nu känns det som...
Viktiga beslut ska fattas..!

Men det är ju ingenting som inte lite vin kan lösa..
Men det får bli till helgen helt enkelt.. Vad helgen nu bjuder på för äventyr...
Men men.. Det återstår att se...




Där och då...


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0