?!?!?

Detta hände tyyyp hösten 37.. eller?
Vad är problemet?
Varför kan man inte bara gå vidare i livet..
Visst, jag är också en bitter jävel men det finns fan en gräns..
Ska alla runt omkring få lida för att man själv är så jävla långsint?!?!
Ska inte jag kunna leva mitt liv exakt som jag vill och göra vad jag vill med vem jag vill?!
Tydligen inte..
För "folk" tycker ju tydligen att mitt liv är någon som man pratar om med allt och alla man möter... =/
Förstår inte...
Och NEJ!!!
Jag behöver inte höra vad som hände sommaren 04.. Jag var där... jag förstod redan då vad som hände.. behöver inte få det återberättat för mig så här i efterhand..
JAG VAR DÄR!!!
FUCK!
___________________________________________________________________________________________
Sitter hemma hos M just nu och väntar på min mat.. =P
Älsklingen ska laga blodpudding åt oss.. Det var jätte länge sen jag åt det.. =)
Tycker det är så smarrigt.. Eller det är så jag minns det iaf ;P
haha..!
Sen blir det nog bara en lugn filmkväll tror jag..
Kanske lägga mig i badet en stund.. Har inte bestämt mig än...
___________________________________________________________________________________________
Har varit en lite annorlunda dag på jobbet idag iaf..
Lite nya rutiner att få in i skallen..
Men det gick faktiskt bra..  Och som sagt, kommer man bara in i det så är det nog inga problem..
Tror att gästerna kommer tycka att det blir lite kul med nya rätter också =)
Får se hur det blir imorgon..
Ska käka lite lunch med J imorgon.. Snacka igenom lite hur man ska göra och så..
Vet varken ut eller in just nu..
Känns som att hur jag än gör så blir det fel?!?!
Vill inte att det ska uppstå några problem för någon part..
Men som jag har uppfattat det så finns det ju en part som inte bryr sig i vilket fall.. eller?!?!
___________________________________________________________________________________________
Planer inför helgen då?
Oj oj oj... ingen jävla aning faktiskt...
Vet bara att jag jobbar på lördag.. men jag vet inte hur länge.. blir det "sent" så lär jag ju inte hitta på någonting iaf.. Förmodligen bara ligga hemma hos M och glo på film som vanligt..
Det är så sjukt skönt att inte göra någonting.. =) Hahah!
Pensionärsparet Nr.1
Hahah inte bästa bilden kanske, men det är VI iaf ;P

_____________________________________________________________________________________________
Nehe.. dags att sluta nu tror jag.. Verkar som att det vankas mat nu ;)
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0