Tiden går...

Har inte bloggat på vääääldigt länge utav många anledningar..
Har inte haft någonting att skriva ocg jag har vart ganska upptagen med mitt spelande som jag har kommit in i igen... Så tiden rullar iväg helt enkelt.. Men det är jävligt skönt att sitta och lira.. Som sagt, tiden flyger iväg och jag blir inte så sjukt uttråkad som jag brukar bli...
Spelet är min vän så att säga :)

Sitter just nu och bara glor.. Väntar på att min mat ska bli klar.. Känner mig helt tom inombords..
Dels på grund av att jag är hungrig men sen känner jag mig verkligen inte som mig själv idag..
Känner mig trött på livet liksom... =/
Förstår inte riktigt varför.. Ingenting har hänt?!?!
Fast det kanske är just det som är problemet.. Kanske vill att någonting ska hända?


Men jag har ju några positiva saker som kommer att hända iaf.. :)
Man får ju tillbaka på skatten för det första =) Najs som fan!
Och sen har man ju bokat biljetter till Ullevi den 5:e Juni..
För då spelar GREEN DAY!!!!!! =D=D=D=D
Är så lycklig över att jag ska få åka och se dom igen!
Tänk er, 2 gånger på mindre än ett år.. Det är inte illa det =)
Madde och jag satt och pratade om det häromdagen.. Dom är bra duktiga på att turnerna runt om i världen!
Till skillnad fån FOB.. Dom var i Sverige för ett antal år sedan.. Och dom har hunnit släppa ett nytt album.. Men inte fan kommer dom hit.. JÖVLA!
Jag blir så besviken på pöjjkarna..! Trams!

Men det är väl dom två saker som verkligen gör att man kan känna sig genuint lycklig inombords!

Allting annat runt omkring mig som känns blä just nu är ju fortfarande någonting som ligger hos mig själv att fixa för att det ska bli bättre.. Men tyvär så orkar jag verkligen inte just nu...
Känns ju bara hopplöst.. =/
Skam den som ger sig eller?


Nehe.. Jag orkar faktiskt inte uppdatera nå mer nu.. Finns ändå inget vettigt att skriva.!


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0