Tisdagsdöd

Har varit lite dåligt på bloggandet... På grund av min cp dator Dolph som inte riktigt vill som jag vill..
Han tycker tydligen om El-gigantens serviceavdelning mer än mig... APA...
Men som sagt, fick hämta hem honom igår så jag hoppas att han mår bättre nu...

Finns inte så mycket att säga faktiskt.. det har verkligen inte hänt något.. Jag har jobbat på som vanligt och festat på som vanligt..
Har hunnit med ett bröllop i Smögen också.. =)
Riktigt roligt.. Så himla vackert.. Man blir ju nästan lite sugen själv ;P haha..
Fast kanske inte än på ett tag... Känns som att det finns en hel del annat att klara av innan det händer...

Limpan har äntligen kommit tillbaka till Surtuna.. :) Så himla skönt att ha henne på hemma-plan igen..!
Så nu ser jag fram imot många roliga helger ihop..
Och självklart med vårat ständigt glada party-gäng!


Oh Baby You´re A Classic, Like A Little Black Dress

 

Hmm... lite idétorka just nu känner jag.. vet verkligen inte vad jag ska skriva.. jag kan ju igentligen tramsa på om vad som helst.. Men jag skulle väl mest bara göra er medvetna på att jag fortfarande lever =P

Jag tänkte faktiskt slå mig ner i soffan brevid M och bara dricka min Dr.Pepper och käka Lion vilket för övrigt har blivit den nya Snickers ( så att alla vet)

LION IS THE SHIT! <3

 

Ser fram imot min födelsedag som är om ett bra tag iofs =P

Och sen även Maddes & Rickards Halloween fest!! Ska bli så himla kul att se vad Madde har hittat på.. :)

Och för hennes skull så ska jag faktiskt komma utklädd denna gång. Man får väl ta en kula för laget helt enkelt..

 

Nehe, nu strular Markus med TVn.. Och jag hoppas verkligen att han får ordning på den så att jag inte missar Idol ikväll.. Då skulle faktiskt en liten del av min värld gå under :(

 

Sköt om er barn!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0