OoooMmmmGggg

Det är typ så underbart med GG :)
Jag blir så lycklig.. även fast det är gamla reprisen men jag tröttnar verkligen aldrig på denna serie..
Bara längtar tills nya säsongen börjar visas på tv igen.. vilken lär inträffa ganska snart.. yey!

Jaha, Onsdag idag då.. :)
Skön dag på jobbet.. känns som att man hann få en hel del gjort..
Är lite kluven och vet inte riktigt vad jag ska tycka och känna...Det var ju bra det som hände men samtidigt så känns det ju alltid lite jobbigt... Men nu har man verkligen fått upp ögonen på vad som ska göras så det känns ju bra iaf.. och vi är i full gång för att skapa nya sköna rutiner.. :)
Jag tror att allt kommer att bli bra och lösa sig till slut... Gäller bara att hålla lågan uppe..!
Kör hårt mitt underbara arbetsteam! När Ni är BRA är Ni så himla BRA!

Ligger hemma på soffan nu med min älskade Dolph i knät och tycker lite små synd om mig själv..
Tjejer ni vet vad jag pratar om ;P

Och jag är så himla lycklig över att jag vet att det ligger en påse med chips i skåpet och 1 snickers.. OCH OCH OCH det bästa av allt...
Bapadada*trumvirvel*

 : LION.... 2 stycken =D


Och tro för guds skull nu inte att jag är sinnessjuk... för det är jag inte.. möjligtvis på fredagar mellan 9-12.. Pfft!


Idag känns det som att jag har något att skriva om vilket jag igentligen inte har..men jag tänkte att om jag får allt att funka så ska jag lägga in lite bilder dels från det underbara bröllopet och sen bara rent TRAMS =)




 



Vårat hotell i underbara Smögen.. Låg väldigt fint precis vid vattnet!



Vackra Limpan



Madde & Pirres vackra skapelse!
Sötaste lilla Sebastian!



Nehe gott folk.. det var väl typ det... finns inte så mycket mer att skriva nu känner jag..
Ska snart hoppa in i duschen och invänta att älsklingen kommer och myser med mig..!
Sen blir det Idol för hela slanten ;)


XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0