This is Halloween..!

Jaha.. då var helgen överstökad...

Halloween!!!!! =)
Så grymt kul fest..! Alla var så himla fina.. måste lägga upp lite bilder på mig och M =)
Madde hade verkligen överträffat sig själv!
Hon är nog en partyfixare innerst inne.. hon ska inte stå och knega på ett café...



Min egna älskade nörd!!



Vi =)



Hjärter dam och Alice!



Dom tre musketörerna!



Alla vet ju att hjärter dam och Alice inte riktigt kommer överns.. ;)


Nog om Halloween.. finns liksom bara ett ord : AWESOME!!!!! =D



BTW!
Eftersom jag inte har bloggat på ett tag så kan jag väl nu meddela att jag snart är redo att dö..
Jag har nu vart och sett Green Day LIVE!!!! =)
Ett måste innan jag lägger näsan i vädret liksom...Så jävla grymma...
Drömmer mig bort på nätterna till ljuva toner..! Älska älska älska!!


Har jag nå mer att berätta???
Inte mycket faktiskt...
Förutom att jag älskar alla mina underbara vänner...! ;)


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0