Back in Tuna....

Efter att ha spenderat helgen nere i Hestra hos mamma och Bosse så är man rätt seg..
Vi har verkligen inte gjort ett skit på hela helgen, förutom att åka och träffa mormor och morfar såklart =)
Så himla roligt att se dom igen efter allt för lång tid..
Och som vanligt så kan man ju inte åka ifrån varken mormor eller mamma utan att ha med sig någonting..
Iofs hade ju jag fyllt år så mamma hade ju köpt lite grejer åt mig men var ju ändå tvungen att gå igenom alla sina skåp för att hitta någonting som hon tycker att jag ska ha.. Vi hittade t.o.m lite saker till M :)
Och han tackade ju inte nej heller så båda två fick med sig lite skit hem =P

Känns alltid väldigt jobbigt att åka därifrån.. utav olika anledningar..
Blir bara så himla ledsen ibland.. Detta ständiga tjaffs hela tiden om att allting i Mälarbaden skulle vara så mycket bättre än Tranås.. =S Fattar verkligen inte..'
Är det så himla konstigt att jag träffar min pappa oftare än mamma.. Kan ju bero på den lilla detaljen att pappa och jag bor inte ca. 5 mil ifrån varandra...
Tycker att det är ganska logiskt då att jag har bättre och oftare kontakt med honom.. Eller?
Och varför skulle allting vara så himla mycket bättre med pappa?!?!?
JAAAAAAAA han är min pappa, mitt kött och blod som jag älskar över hela mitt hjärta..
MEN.. min mamma är den som har fött mig, gjort mig till den jag är.. Jag älskar båda två lika mycket...
Man kan inte gemföra två föräldrar.. Dom är bra på olika sätt..!

Blir bara så arg när jag tänker på det..
Detta eviga tjat.. Som jag sa till M, någon gång kommer bägaren att rinna över..Och då vill jag inte veta vad jag kommer kläcka ur mig.. Fan..

Trist att behöva känna så här varje gång...

_____________________________________________________________________________________

Vad händer i övrigt då?

Jag har på riktigt bestämt mig nu iaf vad jag ska köpa till min lilla Mongolen.. =)
Har bollat så många ideér fram och tillbaka länge nu.. men jag tror att jag har kommit på det bästa nu iaf.. En sak som jag vet att hon verkligen vill ha men som jag inte tror att hon kommer gå och köpa till sig själv inom en snar framtid.. =P

Det är den där sötnosen Madde Hell som är så svår.. Vet en sak jag ska köpa till henne.. Men man vill ju samtidigt göra något mer för henne.. Och sen till lille Basti =)
Får väl ta en tripp på stan nu efter löning och leta lite..!

Jaja.. Allting löser sig väl till slut iaf..
längtar tills December lönen kommer faktiskt.. Det blir typ första månaden på länge då jag kan få vara lite ego och unna mig någonting.. :)
Det ska bli skönt faktiskt..


Sitter och inväntar the hills för tillfället...missade ju avsnittet i lördags =P hahah!
Vi vart så himla sega där på kvällen att vi inte riktigt orkade göra någonting..

Undrar vad helgen bjuder på för bus?
M och jag har pratat om att gå på bio.. Checka in New Moon..Ska bara gå in och kolla vilka tider som passar och så.. =) Jag har ju blivit en sån torrboll senaste tiden att jag inte riktigt vill hitta på någonting längre..
Är inte alls sugen på att supa längre.. Till skillnad på hur man var för ca. ett år sen =P haha!

Det är om man skulle pysa ut till O´learys och dansa lite bara.. Jag o alla lammkött =P hahah!
Men då gäller det att dom har öppnat upp hela plejset liksom.. annars blir det väldigt liten yta att röra sig på tycker jag.. Och jag antar att vissa håller med mig ;)


Nehe, dag/kvällsdrömma sig bort nu då till ljuva toner från Billy Joe.. =)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0