trist trist trist...

Söndag nu i några timmar till iaf...

Kom precis hem från en liten promenad...
Kul att träffa Dig också, vart en liten chock men men ;)

Har hunnit lira lite med prällen också så nu är jag äntligen på 50.... bara 10 lvls kvar nu =)
Vart lite trött i ryggen nu så jag ska väl snart gå och lägga mig...

Har varit en händelserik helg måste jag ju säga...
Fredagen var väldigt rolig... Umgicks med Tobbe och Madde några timmar och bara fikade och snackade en massa skit och wow så klart =)
Sen när jag väl var hemma igen så satt jag bara och spelade och spelade... Så himla roligt.. Allt gick så himla bra hela tiden också...Skönt när det bara flyter på ..!
Sen gick jag på bio och såg Wolverine!
Mycket bra film... med det finns ju alltid nackdelar med att man går på bio... Mycket folk som man gärna skulle kunna vara utan liksom, tror dom flesta vet vad jag pratar om..! =P

Lördagen var det dags för dop och ESC =)
Kan väl inte säga att morgonen var så himla bra... vaknade upp av att klockan ringde... inte roligt eftersom jag inte fått sova ordentligt på natten... =( Av olika anledningar....
Hur som helst, dopet var väl som ett dop ska vara =P
Är ju inte direkt troende eller nått sånt så det känns ju alltid skumt att stå och be till Gud att han ska förlåta mig för mina synder.. =P
Är det inte så att man inte ska ångra nått?
Måste han förlåta allt dumt jag har gjort eller kan jag kanske gå vidare i livet ändå?
Aja...
Alltid trevligt att träffa släkten och käka lite god mat och bara umgås...
Mitt kusinbarn är hur som helst väldigt gullig! och pappa upp i dagen :)

Limpan följde med mig hem sen för att vara med och kolla på finalen... Och skönt var väl det... =)
Annars hade jag ju fått sitta ensam så himla länge innan Madde dök upp!
Och Och Och, jag vill verkligen ha en videokamera så att jag kan filma allt dumt som vi gör och säger under en hel kväll..
Så jävla klockrena..!
Hade blivit något att visa upp för barnbarnen ;P

Vi satt inte kvar och kollade på omröstningen därimot.. man får ju ändå reda på vem som har vunnit ;)
Så vi gick till mupp Lotus som vanligt..!
Fan vad roligt det var....
Höjdpunkten på kvällen var ändå Tarkan ;)
Adam & Adam a.k.a Dale don dale var rätt roliga dom med...
Jag är ju tydligen så himla snygg och har ett bländande leende... =) Alltid skönt att höra!
Sen har vi ju fjollan på kvällen, allas våran " Tjej-brillor" alias Sambokillen!!!!
Vilken tönt..! Skön smäll i ryggen man fick iaf...Den visste vart den satt liksom.... Idiot!

Måste ju sammanfatta kvällen som klockren.. =) Och jag hoppas att vi kan göra om den snart igen mina flickor!
Vad skulle jag göra utan er?
Ni gör mitt liv värt att leva.. Ni är mitt allt! Tack för att ni ALLTID finns där!


Legat i sängen och käkat Subway och kollat på Sex & The City hela dagen.. väldigt skönt...
Hade hela min kväll planerad framför mig, men dom planerna var jag tyvär tvungen att glömma....

Har insett en sak nu...
Lika bra att inte bry sig längre.. Vad är det jag försöker med igentligen?
Jag försöker att vara positiv och inte tänka så mycket på det men det blir alltid så himla påtagligt...
Uppenbarligen så ska man inte lita på vad killar säger iaf... Eller kanske bara ta det med en nypa salt.. Jag vet inte...
Alltid skönt när all självkänsla lämnar ens kropp...Tack för den!!
Limpan och jag pratade om detta tidigare på lördag kvällen och jag konstaterade att jag som sagt inte ångrar det jag har gjort i mitt liv, det är inte synd o mig...Jag har hela tiden haft ett val... No Pity For Me!
Men förstå att det har satt sina spår....

Historien upprepar sig ibland....
Jag är trött på detta nu... Det är ett jävla spring hela tiden... Snart hoppar jag ur mina jävla jogging dojjer och bara skiter i det här racet... Detta är inte en En mans-sport!


Aja, fortsätta kolla på The Guru nu då... Röka lite och försöka att somna sen...
Vi hörs mina underbara vänner!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0