TISDAG

Hahahha denna gången bloggar jag inte på en Måndag =P Sug på den DU!

Kan vädret vara underbarare? Är det ens ett riktigt ord?
Whatever.....
Typ hur skönt som helst att bara sitta på en uteservering hela dagen och bara glo på människor.. äta god mat och självklart en fika efter maten.. bara prata om allt mellan himmel och jord..!
Så himla perfekt och skön dag!
Man får verkligen passa på när det är så här...

Det känns verkligen skönt att träffa Tobbe.. Vi har ganska mycket gemensamt och en historia tillsammans...
Känns som att jag kan berätta om allt....
Så var vi ju självklart tvugna att prata Wow.. haha... det kommer alltid upp på tal..
Sen var vi lite duktiga och planerade inför fredagen också =)
Tror att det kommer bli en kul kväll..! Ser verkligen fram imot det!

Sen fixa allting med resan på torsdag också... Hoppas verkligen att det blir bra nu!
Är lite orolig att någonting ska skita sig i sista sekunden...Sen tycker jag alltid att det är lite lurigt att boka saker via internet.. Jag är väl kanske gammeldags men jag vill gärna sitta med en person öga mot öga och komma fram till något och sedan betala... känns mer äkta då.. Men samtidigt är det ju så hiiiimla många som gör så här så det måste väl ändå vara säkert... Man ska väl inte tänka det värsta hela tiden kanske..!


Annars kan jag väl inte säga att det händer så mycket..
Som det är just nu så går jag ju bara och väntar på att få börja jobba igen...
Har haft lite mejlkontakt med min nya arbetsgivare och fått ett väldigt skönt besked från henne!
Känns som att det verkligen kommer att lösa sig..
Äntligen kan jag stå på mina egna fötter igen...!
Få tillbaka mitt gamla sköna liv som jag saknat så mycket!

Är detta bara önsketänkade eller kan det verkligen bli så?



Helgen då:
Vart en långhelg med Markus...Så vi hyrde lite film och bara dog lite på soffan.. 
Åkte ut till Moms o Pops och käkade och myste med syskonen och självklart THOLO!!! =) hahahha!
Charmtrollet själv....!

Söndagen vart väldigt konstig...Märkte knappt att Markus gick.. jag var väl inte riktigt vid medvetande just då ;P
Men sen kom ju mina Maddar över och busade med mig...! Så det var ju skönt!
Mina ständiga "Vita Riddare"
Så vi käkade middag och spelade kort... Vi kommer bli ena riktiga pantertanter när vi blir gamla =)

BTW.. Har varit och kollat på Madde & Pirres lägenhet nu också... efter mycket om och men =P
Gud vad fin den var!! Den kommer bli perfekt sen när Torgny kommer till världen =)
Vart väldigt avundsjuk på soffan,hade gärna velat ha en sån fast i någon grå nyans..Har helt fastnat på grått nu känner jag..


♥_______________________________________________♥
    Verkar som att min drömväska är borta för alltid också =(
♥_______________________________________________♥

Funderar på om man ska ta ett brejk?
Bara ligga lågt ett tag typ...Fast tiden kanske är lite illa vald...
Men det ändå kanske är det som behövs?
Får ta mig en ordentlig funderare och försöka att komma fram till något vettigt...
Är det bara jag?
Eller?


Nehe... nu har man ju duschat och grejat lite och fått det avklarat...
Väntar på att husmusarna ska börja.. Funderar på att glida in med Prällen och köra lite DM iaf ;)
Det var ju riktigt roligt!
Annars så får jag köra imorgon...

nej dags att sluta nu! Måste ju greja lite innan jag bäddar ner mig...
Ett tidigt godnatt!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0