Måndag...

Jaha, då sitter man i soffan igen... lite smålurig...

Har precis varit och handlat hem lite skit så att jag kan laga lite mat och käka frulle o sånt =P
Ska snart börja dammsuga lite och greja runt i garberoben...

Helgen då...
Det vart en riktig långhelg kändes det som...
Valborg på torsdag...
Hade även en intervju då med min förhoppningsvis nya arbetsgivare ;P håll tummarna för mig!

En snabbis på stan och käkade lite efter det med Madde H.. Bara satt och myste och snackade skit.. Laddade inför kvällen..Träffade på Stefan och drog en repa på stan rätt snabbt för att se om det fanns något kul som man kanske ville ta på sig... hittade ju som vanligt väldigt mycket...
Men det är fortfarande väskan som slår det mesta just nu... =(   vill verkligen ha jue!

hur som helst... gick hem till mig och öppnade min första öl.. Då var klockan slagen 15.00 =P
Lirade lite på prällen i väntan på att Limpan o Marre skulle komma...
När dom väl var hemma hos mig så var det ju i full gång redan!
Efter 2 öl och 1 cider tyckte jag att det var dags att hoppa in i duschen och börja göra sig iordning..
Och jag måste väl erkänna att det gick lite si så där ;P  Men man dög helt enkelt..!
Stefan och Marielle o Markus kom över också och busade lite innan vi drog oss vidare hem till Madde & Rickard...
Väl där så kan det ju liksom bara gå åt ett håll ;P

Från vad jag har hört:
Jag har sprungit runt och trillat i gräset... smugit runt i buskarna... Antingen letade jag efter svamp eller så var jag en svamp... minnet sviker lite =P
Jag har tyckt att jag vart hur mysig o gullig som helst mot Markus, han har inte samma uppfattning ;P hahahha!
Jag har klämt och känt på Marielles bröst.... Och jag har kysst Marre...
Har stått och predikat för Hasse att han inte kan ha byxorna så som han har dom...
Har haft en liten nostalgiafton i sovrummet med Madde & Matte... Så lycklig över att träffa "bror" och min gravida Madde =)

Alltså man kan ju sammanfatta det som en väldigt bra kväll!
Inget drama.. inte vad jag har märkt iaf... Lite för mycket alkohol men men =P
Det händer även den bäste ;) hahah!
Ska tacka alla vänner för en jätte trevlig och minnesvärd kväll! <3
Och min underbara Markus som alltid finns vid min sida! Älskar dig hjärtat!


Fredagen var väääääldigt lugn kan jag ju säga.. =P
Förutom att Markus ballade ur lite på vägen hem till mig.... Större flumma får man väl fan leta efter.. ;)
Det är fan tur för honom att han är söt... annars skulle han inte komma undan med sitt beetende! =P



i övrigt satt vi bara och tog det jävligt lugnt framför tvn hela kvällen...Lirade lite och hade allmänt mysigt..!

På lördagen drog vi ut till Mälarbaden och käkade och bara myste i solen...doppade tårna i sjön och rökte lite för mycket =P
Ohhhhhh GUD vad det är mumma med GRILLAT!!!! =)
Sen ringde ju Anders och ville ha med oss på fest också... Var väl inte direkt redo för det..men men, hur som helst så drog vi hem till mig så att jag fick duscha och sminka mig lite.. Sen bar det iväg hem till Rickard och bara börja dricka igen..Fan man börjar verkligen bli för gammal för det här!
Festen höll tyvär inte så länge då dom skulle ut på krogen =S
Så det var ju bara att vandra hem igen.. Mysa lite och vänta på Limpan som var på stan med en tjejkompis och dansade, eller nått =P
Men skitungen hörde inte av sig och kom aldrig hem... Så tack Limpan för att du satte fart på min mage igen.. Racerbajsarn var tillbaka den kvällen! Jävla unge! =P

Hmm... planer för denna vecka då?
Ja, söka jobb som aldrig förr =P hahah!
Skicka iväg lite papper, åka till Mariefred på en intervju..
Väntar besked som kommer senast fredag...Det som alla ska hålla tummarna för! ;)
Sen till AMS på fredag också.... Skulle vara så skönt att gå upp till dom och be dom PILLA SIG I STJÄRTEN!

Jaha Nehe, om man skulle gå och kolla till köttet nu då.. Sen in och lira lite kanske... ;P
Sen måste jag ta tag i dammsugningen!

Sköt om er alla kära!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0