Dåligt.. riktigt dåligt...

Hela denna veckan har varit så himla bra...
Några bakslag som man alltid får räkna med... Världen är ju trots allt inte perfekt...
Men i övrigt.. Veckan kunde inte ha varit bättre..Så lugn och skön.. vädret har varit toppen mestadels..
Nu börjar man klaga på att de är så varmt igen... =P Aldrig blir man nöjd...

Har unnat mig en lliten shopping runda på stan med flickorna också!
Kände att det var ett tag sen som jag gjorde det, verkligen på riktigt...
Sen har jag även varit och storhandlat... Höjdpunkten på hela veckan tror jag =)

Hjälpt pappa med att bära dom stora tuga möblerna i farmors lägenhet...
De är väldigt mycket att plocka med och gå igenom... Det är nog bland det värsta när en släkting gått bort...
Allt är verkligen inte över då, det är nästan då det börjar...
Och när det gäller den gumman så hade man inte direkt kunnat underlätta och börja städa tidigare... Äldre människor hamstrar så himla mycket.. inget får bara slängas...
Man blir faktiskt lite trött på det.. Om man nu inte använder en "grej" och har inte gjort det på flera år kommer man någonsin att göra det då?
Varför spara på all gammal skit? Så länge de inte är av värde så förstår jag inte varför man bara "måste" ha det?!?!
Hur som helst... skönt att kunna hjälpa till med någonting.. Sen fick jag ju faktiskt någonting som jag behövde också..
Så det kommer väl något gott med allting också..!

Fredagen var det dags att fira Jensa!
Hade inte sett snubben på säkert ett år så det var väldigt roligt att träffa honom igen.. Det är alltför sällan..
Så vi satt hemma hos mig en stund och bara drack, snackade skit och lurade Jens i Buffalo.. Stackarn kommer nog aldrig att lära sig det ordentligt! =)
Hamnade till slut på Time Out iaf.. fortsatte där och snackade och drack.. Sen är det ju lite tradition att är man på Time så SKA man äta nachos ;) Så vi beställde in typ 3-4 portioner... Och när skålarna kom in slängde sig alla ivrigt över dom och tömde dom till botten =)
Jag lyckades på något sätt att aldrig bli utan dricka... Man ska fan alltid ha med sig Tobbe ;P
då vet man att man inte behöver gå runt törstig iaf!
Men som alla fester så tog även denna slut.. Jag & Limpan hamnade på Fame efteråt för att träffa Ricky som man inte heller sett på väääääldigt länge...Så det var riktigt kul att träffa den lille rackarn ;)


Tror fan inte att lördagen kunde bli lugnare...Låg i sängen nästan hela dagen... enda gången jag rörde mig var för att jag var hungrig eller röksugen.... jag tog mig t.o.m in i duschen, efter mycket om och men.... =P
Var väl en liten tanke på att vi skulle gå på en fest senare på kvällen....Men kändes som att det inte fanns ett sug efter att sätta sig och sminka sig och fixa håret för att gå dit och bara hälsa på...
Så vi somnade in ganska fort direkt när vi lagt oss i sängen för att kolla på Face Off..! =)

Tanken var väl att jag skulle åkt till M-baden idag också och pulat lite.. men jag är för trött i kroppen alltså...Hövvvet känns lite tugnt det med.... Men jag har lagat lite mat och pillat i mig så förhoppningsvis blir jag lite piggare snart..!
Känner att jag typ är världens sämsta flickvän också...Hatar att jag är så jävla mesig... =/
Vad är mitt problem igentligen?
Det finns inga problem!!! Bara mitt hövvve och jag som inte kommer överens...
Förlåt Markus!
Jag vill så gärna.. Jag vill kunna slappna av och bara glida med...
Klapp i arslet är för milt just nu.. En jävla bitchslap är vad jag behöver..! Skärpning fröken Ufer!


Nehe, diska upp lite nu och fixa i köket... skulle behöva dra fram dammsugaren igen =/
Vi får se vad det blir helt enkelt..!

XoXo


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Bra där gumman. Tänk inte så jävla mkt ;)

Jag lovar att ge dig en bitchslap om du inte skärper dig.. Bara 1½ månad kvar nu vettu :P

Massa krAms!

2009-06-03 @ 02:36:16
URL: http://soderroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0