Ännu en måndag..

Jaha...Vad tror ni att jag gör?
Jag sitter i soffan och glor på Tv... Har dammsugit, diskat, vikt tvätt och lagat lite mat..
Så nu sitter jag mest bara och jäser lite grann.. GG börjar nu så jag ska väl glo på det, fast jag såg det igår =P
Ska plocka runt lite bland mina grejer också... vet inte riktigt vart jag ska göra av allt...
Det är för mycket grejer överallt =P

Har suttit och glott lite på platsbanken.. finns inte så mycket måste jag ju säga...
Sökte ett servitris jobb i Kumla =/ Kan ju hoppas på att dom inte hör av sig =P hahahha!
Vill inte jobba där..!

Skulle behöva köpa mig en mopp.. golvet är liksom rent från damm, men fortfarande en massa annat strunt...
Är lite sugen på att möblera om.. men har en känsla av att det inte kommer bli någe bra liksom...
Får väl se vad jag beslutar mig för...
Ska iaf riva runt i garderoben och försöka slänga lite skit...!

Hade fått lite bilder från mamma också sen när jag o Markus var där.... Vi är så stiliga!







Hahahha!


Sitter och håller alla mina tummar och tår för att jag får in lite pengar på mitt konto på Torsdag också...
Då ska det fan handlas.. Efter räkningarn självklart =)
Men jag ska köpa MAT! =) O lite annat kul trams till lägenheten..
Kanske att man ska shoppa lite snyggt till mig själv nu i sommar.. Men det viktigaste först så klart!

Pratat lite snabbt med min coach också om hur livet ser ut för mig just nu och vad det är som pågår...
Hon är alltid lika gullig och positiv och hon hjälper mig att hålla mig positiv till det mesta! :)


Helgen:

Fredag =
Yeyyyyy.. wowade som bara tusan hela kvällen.... fick allt jag ville ha.. drog några levels... =)
Sen vart jag så trött i ögonen av allt så då var det dags att stänga av kände jag...
låg i sängen och frös och kollade på Loser... Den är fan inte bra alltså, lite små gullig men That´s it!

Lördag =
Allas våran Kapten banan fyllde 23 år!
Och vad kan man förvänta sig?
Fylla, drama, kaos, fylla, dans, fylla, skratt, kiss i byxan, fylla! Ja Typ!
Och Ja i det stora hela så var det en bra kväll.. Fanns väl en hel del att säga om kvällen..
Mycket människor man inte var beredd på att möta och mycket människor man inte ville möta..
En person som jag faktiskt saknade....
Ehh hur som helst.. Kvällen slutade bra iaf med Markus vid min sida i sängen och Limpan på soffan och lite Subway i kylen! =)

Ser fram imot nästa lördag!!!
Då smäller det Madde! Du & Jag och våran traditionella kväll!!
Hoppas att du kan vara med Limpan! :)


Nehe, nu ska jag riva i min garderob...
Hörs!

XoXo


Blir den min?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0