Ännu en måndag...

Sitter och kollar på det nya programmet "Mommas Boy"
Vilket jävla skit får jag väl lov att säga...
Idiot mammor... Skulle aldrig vilja vara tillsammans med en kille som är så jävla mamma-kär..
Nog för att man kan tycka om sin familj va, men jag menar Come On!!! WTF!
Och att ena morsan är sån jävla rasist, herregud.. stackars flickor...!

Har spenderat nästan hela dagen i sängen och bara funderat och tagit det lungt..
Gick ut en snabbis i regnet för att jag var tvungen att handla lite... Hade gärna fortsatt att gå men vädret var ju inte så roligt..Är fortfarande sugen på att ta en promenad men som sagt, vädret =(

Försöker att rensa tankarna men det är väldigt svårt just nu...
Allting bara rullar runt... Vet verkligen inte vad jag ska göra med mitt liv..
Vill inte ha det som det är nu iaf...
Hoppas verkligen att jag får det här jobbet nu.. Det skulle verkligen göra saken mycket bättre...
Sen är det en hel del andra saker som måste ändras i mitt liv, saker som jag tyvär inte verkar kunna göra något åt just nu..För att jag orkar inte ta itu med det, jag orkar inte tjata om det längre för jag når ändå inte fram...
Framtiden får väl helt enkelt visa mig vad dom är rätt och vad som är menat att vara...

Ser fram imot imorgon iaf.. Träffa Madde en snabbis innan jag ska gå på intervjun...
Vi har nog en hel del att prata om vad jag förstår.. Hoppas bara att hon mår bra!
Efter det får vi väl se vad som händer... ingenting planerat än så länge iaf..
Beror ju lite på hur allt har gått och så där och hur jag mår imorgon...

Ska väl snart försöka att gå och lägga mig.. känner mig inte direkt trött än... Och inget bra går det på Tv heller..
Får väl helt enkelt dra igång lite Sex & The City idag igen...
Var rätt kul att kolla på det igår...
Carrie sa en sak som var väldigt klockrent:
"Jag vill inte ha ett förhållande som bara är en snygg fasad för att dölja hur det verkligen är på insidan..."

Det är det jag älskar med Sex & The City, man kan alltid känna igen sig eller åtminstonde kunna koppla till deras problem och filosofier....Har upptäckt att mycket utav det dom konstaterar känner jag också fast tvärtom...


Nehe, röka lite, borsta nötterna sen krypa ner i sängen snart då..!
Sköt om Er!

XoXo

Jag kan tyvär inte glömma...Det tog för hårt på mig...Mitt hjärta gick sönder lite grann helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0