uppror...!!!!

Klockan är nu alltså 12.42....
Älsklingen gick för en liten stund sen.. så nu måste jag sätta fart att börja tvätta lite... kanske ta en dusch.. känner mig lite.. hmm.... JA sådär....!
Sen ska jag kanske ta och käka lite utav woken jag fixade igår... hoppas verkligen att den smakar bra nu...

Kom hem från Sthlm igår efter en hård men underbar helg..! =)
Min mamma fyllde 50 år på lördagen...
Så jag och hennes man Bosse hade bestämt att lura henne lite... jag satte ju mig på tåget i fredags för att åka upp och överraska henne..! Och han vart verkligen överraskad..!
Hon satt snällt kvar i bilen och väntade då Bosse sa att han skulle gå och hämta ut en paket... Då ser hon mig komma runt hörnet av en Loomis bil... Hon tittar på mig ett antal gånger innan hon fattar att det är jag... Då rusar hon ur bilden och kramar om mig och bara gråter... Tror hon vart väldigt glad över att se mig =D
Och jag vart överlycklig över att se henne och hennes reaktion...!!!
Sen drog vi ut till Värmdö för att bo hos Bosses syster Birgitta och hennes man Janne ( som då fyller 65 den 29:e februari, men som vi var tvugna att fira på lördagen den 28:e februari )
Så....... hem till dom och fika lite och byta om och sminka om oss.. riktigt tjusiga vart vi... väntar fortfarande på bilder från mammas kamera... störtsköna...!!
Så åkte vi in till stan för att gå på Börsen och se Joe Labero..!!! =)
Unbart god mat och underbar föreställning... notan slutade väl på en 2700 :- herrgud.. men det var det värt..!
Ner i parkeringshuset där det sloh slint i hövvvet på mig och mamma.. vi började fota varandra och bara skrattade och tjoade hela bilresan tillbaka till Värmdö... =)  Vi somnade väldigt gott när vi kom hem kan jag säga..
Sen på lördag morgon när man vaknar upp var man ganska sliten.. men det var bara att korka upp champangen direkt efter teet... och satt och skålade och sjöng där vid matbordet..!
Sen gick det några timmar som vi mest bara låg och tog det lugnt på varsin soffa och snackade lite skit... jag la mig och kollade på film och halvsov lite..Sen vid två var det dags att hoppa in i duschen och börja sminka sig igen.... vid tre var vi igång igen med att dricka en massa vin...
återigen väldigt god mat och väldigt trevligt sällskap..!



Mamma och jag var riktigt på G hela kvällen.. var länge sen jag såg henne så här glad..!
Och vi pratade och pratade och pratade...! 
Känner verkligen nu när jag sitter ensam hemma hur jävla mycket jag saknar att ha henne nära mig jämnt...
Men jag och Markus har pratat om att åka ner till Tranås snart iaf.. och det känns väldigt bra...
Vill verkligen att han ska träffa min mamma... och mamma vill verkligen träffa den kille som hon vet gör mig så glad..

Det finns så himla mycket att säga om den här helgen.. men jag orkar inte skriva allt....!
Kan ju tacka Tobbe också för att han tagit hand om Frille åt mig när jag vart borta... uppskattas till tusen..!
Väldigt skönt att komma hem igår och krama om kissen igen...!
Och när Markus kom till mig.. uj uj uj.... så snygg... hade glömt hur underbar han är..!
Lite skönt mys-bakis var han också... klockren..! 
Nej usch... förstår verkligen varför jag är så kär i honom.. kunde inte ha hittat nån bättre..!




Hmm vad händer denna vecka då??!?!
Ja fortsätta att söka jobb självklart...
Ska till T-hälla imorgon och träffa min nya coach.... se vad hon har att säga och om hon kan hjälpa mig på nått sätt... skulle vara så skönt att få lite ljus.... känner verkligen att min framtid är väldigt låååångt fram...vill ha klarhet..!
Sen ska jag jag försöka träffa Sebbe någon dag denna vecka också.. Fika lite.. snacka lite skit....
Träffa Madde & Madde forhoppningsvis.. =) Har saknat mina flickor....

+1....Catja älskade syster..! Lycka till med allting nu...

Håller mina tummar och tår för att allt ska gå bra för dig/er...!

Du finns i mina tankar hela tiden..

Och DU..!!  Pinsamt.. jävligt pinsamt... skärp till dig för fan..!

Pratade med pappa igår också.. måste nog ta och ringa honom idag och se hur det har gått.... blev väldigt orolig igår..
Det kanske är nära nu... ??
Trodde inte att jag skulle känna så här... men jag hade visst fel... märker på magen att det är nått fel...    :/





Ska lägga mig brevid den här skönheten nu och mysa lite innan jag hoppar in i duschen... Går ju liksom inte att motstå honom ;)  Charmigast i hela världen....!

Sköt om er mina kära...!
Puss puss


Kommentarer
Postat av: Muffen

Jasså.. :( så du har bara saknat madde å madde.. tack för den du=P haha

2009-03-02 @ 15:03:02
Postat av: Limp your pimp

Jaså, så han blev glad överraskad och din mamma sprang ur bilden..

Låter ju toppen =P hahaha...



Men härligt att ni haft en så skön helg, det kan behövas ibland.!

2009-03-02 @ 16:58:03
URL: http://limpalicious.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Haha så du är sugen på en fika igen? =)

Låter som du hade en underbar helg iaf :)



Hör av dig när du vill dra fikan !

2009-03-02 @ 17:54:53
URL: http://soderroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0