söndagspyssel..

Kom precis hem från Markus efter att ha spenderat natten där, igen.. :)
Gick väldigt bra att sova denna gången.. vet inte om det var för att jag var så förbannat trött eller om jag helt enkelt börjar vänja mig nu och slappnar av lite mer.. :) hur som helst så var det himla mysigt igår... :)

Eller ja, hela helgen har varit väldigt mysig.. nyktert.... och bara en massa film mys..
På fredagen så var vi hemma hos Madde och kollade på några filmer.. vart  inte så sent där eftersom Madde skulle upp tidigt och jobba dan efter... Så vi vandrade hem till mig och slog på en rulle till... =)
Sen somnade vi väldigt gott, eller jag gjorde det iaf.. =P

Igår så gick vi ner och käkade på stan... på ett café... =P haha.. inte direkt Markus favorit men men.. Jag tyckte iaf att det var trevligt och väldigt gott.. :)
Hann snacka lite skit med Madde också.. stackarn... hon har det inte lätt... med den idioten till chef så..!
Gick hem till mig igen och bara tog det lugnt.. satt och glodde lite på youtube och bara låg och snackade skit..
Tror att både två var ganska flippade igår.. usch vad jag skrattade.. hade så himla ont i halsen.. det var inte förens vi kom hem till Markus som jag lugnade ner mig.. då var man ju tvungen att koncentrera sig lite på filmen..
Nu har jag äntligen sett Saw 5.... ingen höjdare direkt.. tycker att det börjar bli väldigt tjatigt nu faktiskt.. men men..!
Sen tyckte jag att vi skulle slå på Cable Guy... bara det att jag somnade efter typ 20 min =P haha.. så roligt är jag att kolla på film med.. Men jag var faktiskt väldigt trött och kroppen sa imot totalt så... =P

Som sagt.. kom hem för en liten stund sen.. har dragit igång en tvätt-maskin... kände att jag kan inte dra ut på det längre nu.. skulle igentligen ha gjort det redan i fredags så =P
Ska snart dra fram dammsugaren och bråka med katten lite.. stackarn som är så rädd för den..
Men det är hans fel att jag måste dammsuga.. det är han som skräpar ner ;)

________________________________________________________________

Okej.. nu har jag vart inne på Youtube och kollat vinnaren utav Melodifestivalen 2009...
Jag skulle vilja säga så här:

OOOOoooooooowwwwwww SOPA!

Nu får vi ju skämmas i år igen.. herregud... vart är världen på väg...?
Aja... eftersom jag och Madde har våran tradition att titta på ESC sen så måste vi väl göra det.. och eftersom Sverige inte kommer vinna i år så blir det alltså ingen utgång får våran del =P haha...!
Jaa detta ska bli riktigt roligt att se... är väldigt nyfiken på vad dom andra länderna kommer ha för bidrag.. ;)
Turkey Turkey... dom brukar ju vara roliga...  ;)

________________________________________________________________

Jaha måndag imorgon då.. vet inte riktigt vad jag ska göra då faktiskt.. känner mig rätt så tom... får väl försöka ringa runt och kolla lite saker.. men annars är jag ganska hjälplös just nu.. har gjort vad jag har kunnat utan några resultat....
Ska väl skicka iväg en ansökan till donken... och hoppas på att jag känner mig riktigt på topp någon dag så jag kan ge mig ut på stan och lalla :)
Får väl sparka mig själv i arslet om inte annat... :)

Väldigt roligt att Angie hörde av sig igår också.. Så jag ska försöka träffa henne denna vecka också...
Skulle vara väldigt mysigt att ta en fika och bara prata lite :)
Var väldigt länge sen jag såg henne.. saknar faktiskt hennes tokigheter.. :)

Synd bara att allt har blivit så konstigt... det är ju inte speciellt länge sen som alla var tillsammans... och alla funkade... =/
Jävligt trist men samtidigt väldigt töntigt enligt mig...föstår liksom inte riktigt vad problemet är...




Jaha nehe.... måste nog gå ut i köket och fixa mig nått att äta... känner att magen pratar väldigt mycket med mig just nu..
Vill ut till pappa och käka.... ska tjata på honom att han måste grilla någon dag ;) usch vad mysigt!!!!
Och sen vill jag åka hem till mamma och käka fondue...( eller hur det nu stavas) =P
Måste tjata på henne också... ;)

Och eftersom folk klagar så mycket på att jag skriver så långa bloggar så får jag väl sluta nu då...
Men personligen tycker jag det är grymt tråkigt att läsa en blogg som är på typ 4 rader =P hahah!
Så.. det här gör jag för eran skull, för jag tycker inte själv att det är ett dugg roligt!


Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0