Sådär ja...!

Hmm måste väl säga att hela den här veckan började bra...

Kunde springa och betala mina räkningar och äntligen andas ut... :)

Sen bara ta en lugnt och  skön fika med Madde på Smak..!
Så himla skönt att få prata av mig lite efter helgen... och allt som har hänt..
Utbyta lite tankar och ideér..
Har kommit på att jag har väldigt intelligenta vänner... dom förstår mig och hjälper  mig att fatta viktiga beslut =)

Sen lekte vi Bond eller Beck ( vilket ni nu föredrar)
Smög runt inne på Åhlen´s.. Eller Ja.. Vi tyckte att vi smög och var väldigt diskreta.. Det var vi uppenbarligen inte... =/
Damn..! Vi vart upptäckta!
Vi trodde att vi var bättre än vad vi igentligen var..
Verkar som att det funkar bättre hemma i M-baden där man kan springa runt på tomten och lura på varandra.. =P
Eller vad säger du Limpan ;)

Sen gick vi hem till Madde o lekte lite med Lucifer.. =)
Han är ju för skön.. kattjävel ;)
Kollade lite på Tv... snackade skit och drack lite te..
Började planera lite inför Valborg..
Fest hemma hos Madde & Rickard då... Ser verkligen fram imot det :)
Ingen krog och inga mupp människor.. bara folk man tycker om att umgås med..! =)

Sen gick jag hem och grejade lite.. försökte ladda hem en massa musik.. gick väl sådär ska jag säga.. =P
Så då vart jag lite ledsen..
Men sen kom ju älsklingen och gjorde mig glad igen =)
Så vi låg och lurade lite framför tvn och bara snackade lite skit..
Så himla skönt..!
Har ju världens bästa pojkvän... Han är mycket bättre än alla andras ;) hahaha!! =P
Vi har kommit på att vi är riktiga muppar fast på olika plan =P
herregud, vilket snyggt par vi är..!   Idioter





Idag då...
Har äntligen fått in min lön från Lindex...Så nu behöver jag inte bry mig om det något mer..
Sen så skulle jag ner på stan för att träffa Sebbe och ta en liten fika...
Vart lite överraskad när jag möter Madde, Madde & Maria på Smak... Så vi satte oss ner med dom och började flumma..
Stackars Sebbe.. han hängde nog inte riktigt med på allt..!
Men som sagt... På hans avskedsfest så ska jag ju strippa medans han polare läser en monolog...
Och jag hoppas ju innerligt på att Sebbe sjunger en iten truddelutt så jag har något att "dansa" a.k.a "strippa" till =P

Har lagat lite mat idag också.. är ju helt såld på min fläskfilé... men idag vart det samma skit fast med Lövbiff istället.. funkade faktiskt det med =) Kan man ju äte fler gånger.. =P
Hade ju gärna haft en sallad vid sidan om men orkade faktiskt inte gå och handla grönsaker så det sket sig =P
Sen har jag och kisse legat och myst lite.. =)
Han vart så glad när han fick lövbiff så han var tvungen att racea runt i sofforna och skrika lite..
Han är ju för underbar.. Lill-Puffen!! =D

Planen för ikväll då?
Tyyyyp ligga i Markus säng och glo på Tv eller film... har inte riktigt bestämt det än.. =)

Förhoppningsvis träffa Madde imorgon också..! Ta en liten fika och snacka skit... vart ju inte så mycket idag nämligen..

Hoppas föresten att det gick bra för er flickor.. !
Nu tar ni honom!! ;)

Blattar blattar... ohh herrekörs blattar...
Ni är fööööööör roliga!!
Samtalet jag fick var:

-Hej
-Hej
-Vad gör du?
-Jag är hos min pojkvän, vad gör du?
-Vadå, vem är du med?
-Jag är hos min pojkvän, vad hade du på hjärtat?
-Nej jag skulle säga en grej, men vi hörs.. Hejdå!

Givande?
You tell me...
Mooohahhahahahhah!!




Stackars Ernst har fått RS också.. =/
Är inte direkt insatt i vad det innebär, men lät lite halvläskigt när Catja berättade om det...
Hoppas verkligen att den lilla sötnosen blir bättre snart!
Tänker på Er..!

Nehe... nu tror jag inte att jag har så mycket mer att skriva faktiskt...
Får väl fortsätta någon annan dag...
Men jag kan ju nämna att nedräkningen börjar nu : 17 dagar kvar ;)
Sa jag föresten att Markus är bättre än Er ;P

Hörs mina änglar!
Pussiluss

Kommentarer
Postat av: Limp you pimp..

Hahaha, vilken blatte var det som ringde till dig??

Eller var det Zana´s mamma =P

2009-04-01 @ 11:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0