Onsdag.. segt som fan...!

Så grymt fint väder ute.. och vad gör man?
Jo man sitter inne.... som vanligt...
Solen lyser och det är inte många moln på himlen... man får riktiga "vår-känslor" =)
Synd att det är så förbannat kallt bara...

Har tvättat och grejat lite istället... ringt till soc nu på morgonen också.. helt otroligt att man får prata med en trevlig människa för en gångs skull =) Känns så mycket bättre då..
Sen gick jag och la mig brevid Markus igen... han är ju för söt när han sover... :)
Sen kom kissen och började trampa på mig... så jag vart ju helt täpt i näsan och halsen..
Känner att jag börjar bli lite sjuk... näsan bara rinner hela tiden och kroppen strejkar...
Fattar inte varför jag är så trött hela tiden... eller jo lite fattar jag ju... jobbar man inte så blir man ju jävligt seg...
Men jag orkar liksom inte hålla mig uppe på kvällarna.. och sen har jag börjart vakna väldigt tidigt... typ vid 8 säger mitt hövvve åt mig att det är dags att gå upp =/
Trist är vad det är...

Spenderade dagen med Madde & Madde igår =)
Så himla mysigt... satt hemma hos mig en stund och käkade och fikade lite...
kollade på en film på oss... Från när vi går i 6:an.... och Madde Hell kommer och hälsar på våran klass för första gången..
Riktigt roligt att se... Vi är så läckra...jag förstår att jag hade lite problem med att träffa killar då... =P
Typiskt häst-tjej som bara hade hoppning i hövvvet, inget sinne för mode, vilket syns på kläderna.. och inget självförtroende.. vilket man inte riktigt behövde ha just då =P
Då var man ju helt enkelt rätt nöjd med sin situation... :)
Förstår bara inte varför man inte kunde köpa kläder i sin egen storlek?!? tyckte man verkligen att det var snyggt?
Haha.. och håret..... sminket.. eller ja.. kladdet man hade lyckats få att fastna i ansiktet...! Omfg...! HETT!! =P

Efter det sprang vi till Ica för att köpa en massa mumma.. för vi hade bestämt oss för att dra igenom Scream... =)
Hahha sååå dåliga filmer igentligen.. men det är ju rätt kul ändå...
Dock så orkade vi inte kolla på 3:an...
Så jag & Markus lallade hem till mig istället och kollade på "Den rätte för Trosing" och sen var det ju
Desperata Husmusar också.... :) och det får ju inte missas..!

Sen kröp jag ner i sängen och somnade rätt så fort.. :)
Jag är sånt trevligt sällskap.. haha.. stackars Markus..
Kanske ska ta och kolla upp om man har brist på något.. kan ju vara därför man är så trött...
Sen äter jag ju alldeles för dåligt... därför man mår illa titt som tätt.... =/   vilken dålig människa man är =P



Vill att Madde ska ringa nu..!! Den busen sitter ju och pluggar och är duktig..!

Jag vill ju att hon ska leka med mig jue ;) åhhhh synd om mig =P hahah!

På tal om "vår-känslor" föresten.... eftersom jag redan är så där snuskigt kär.. undrar om jag kommer bli ännu mer kär eller om det bara kommer hålla sig på en jämn nivå?!!?
Det är ju alltid så spännande och pirrigt när solen börjar titta fram och folk börjar klä av sig kläder...
Snart är det liksom sommar... !!! Yeeeyyy!
Undrar om det händer nå spännande då?!?
Förutom att jag tyyyp kommer avlida den veckan Markus är borta så känns det som att det kommer bli bra :)
Tur att jag har min katt och mina vänner som jag kan pussa på när han inte är här =P

Ska iaf gå och köpa biljetter senare idag :)
Markus och jag drar til Hestra för att träffa mamma o Bosse =D
känns så himla kul att han ska träffa henne... Legenden, hon den det liksom!!!
Världens bästa mamma..!! Mammornas mamma..!! haha...=)




Nehe... sminka sig lite nu sen bara vänta på att MuppMadelen hör av sig...

___________________________________________________________________________



Sådär ja.... kom precis hem från stan...
Tagit en liten fika med Madelen =) Mysigt som tusan.. så skönt att sitta och bara prata av sig..!
Så nu ska jag fortsätta och pula lite här hemma... finns verkligen alltid någonting att göra i sin lägenhet... skulle vilja vänta upp o ner på soffan och kolla hur trasig den igentligen är.. för man kanske kan fixa det och sen sälja skiten =P
skulle vara skönt att bli av med dom...

Har varit och köpt biljetter nu också =)
Så Nu.. det händer verkligen... Vi ska till mammmmmmmmmmma!!!! =)
ser verkligen fram imot det här... bara komma bort en helg och ta det lugnt med människor som jag tycker så mycket om..!

Har lämnat in alla papper nu till soc också... får väl ringa henne igen på fredag och se vad hon säger.. det tickar ju på nu liksom... måste ju veta väldigt snart hur fan det blir....räkningarna ska ju trots allt vara betalda snart så... bra om man har pengar då..
annars kan ju jag liksom pilla mig lite i stjärten...gärna med en plastsked också!!! KUK!

Ska kolla igenom min lilla pärm också.. vet inte om det är några övningar som jag ska göra eller om det bara är en massa fakta?!?
Aja, får väl se.. måste ju fixa det iaf.. har ju snart möta med henne så.. och jag lovade att jag skulle fixa det tills dess... =/
Slö slö slö....!!!! Åhhhhhhhhh vad dålig man är!!!

Nehe... Gå bort från datorn Alexandra och gör lite nytta!!!! DIN FAEN!!!!
En klapp i arslet är vad jag behöver.. Fyyyyyyyy!!

Sköt om er era as..!
Pussssssss


Kommentarer
Postat av: Sebastian

haha med plastsked?

Du är bra tokig du :)

2009-03-25 @ 23:31:22
URL: http://soderroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0