L~O~L

Tisdag idag då....
Har hänt en hel del måste jag säga...

Vaknade upp hos Markus imorse och kände mig helt död... kroppen strejkade verkligen.. Har så ont i min rygg och i mina knän...
Det tog på kroppen att hjälpa Maria att flytta... Det var en jävla tur att pojkarna var där och hjälpte till.. Stora starka karlar ;)
Upptäckte hur jävla lik Johan är Jimmy... Heheh...Minnen... ;P

Hur som helst.. möte på banken imorse iaf... fixat allt sånt nu... Så jag behöver inte tänka på det mer... känns skönt att beta av några saker så att jag kan slappna av lite mer..
Sen lunchade jag lite på stan... fick i mig lite tzatziki.. då blir man ju alltid glad...
Sprang förbi Ica för att handla lite trams....och när jag var på väg hem får jag ett samtal från Mongolen där hon undrar vart jag är... Tycker att hon börjar bli lite efterhängsen...
Och så säger hon: Stanna där du är, jag kommer med cykeln snart så kan jag förfölja dig...!! =S
Suspekt.... man blir lite rädd faktiskt... Men eftersom jag är så himla snäll så stod jag kvar där och väntade på henne.. och hon följde med mig hem.. och krävde te utav mig också... tuggade på mina riskakor... och pillade på Dolph.. Älskade med katten.. jaa.. säg nått den kvinnan inte gjorde i mitt hem... ;)

Sen åkte vi ut till Coop för att hämta hem min DVD.. den har ju bara stått där ute i typ ett år... på reparation alltså... verkade som att dom var färdiga nu... tog ju inte alls lång tid...
OBS! IRONI
Hur som helst.....!  Tror ni att den funkade?!?!!?!
Klart att den inte gjode.... så det är ju bara att åka tillbaka dit imorgon igen.. Jag ska fan ha en helt ny DVD....
Jävla idioter..!

Madde & Jag har upptäckt att det är lite som roar oss...
Hade ett litet samtal med min far idag.... han frågar mig hur jag gjort med mitt konto....
Jag blir tyst en liten stund, sen börjar jag Ap-garva..!!!
Tårarna bara sprutar och jag kan verkligen inte sluta skratta... Madde sitter brevid mig och skrattar lika mycket..
Pappa sitter och fnissar en stund sen skriker han: Vad är det som är såååå jävla roligt?!?!?
Efter att ha skrattat en stund till och lyckats chippa efter lite luft kan jag äntligen berätta för honom vad det är som är så fruktansvärt roligt.... Hans reaktion vart ett asgarv!!
Så samtalet slutade med ett väldigt knackigt Hejdå som innehöll mycket skratt..! =)

Facewarp på mobilen är också något vääääldigt spännande...!
Klockrent program att använda när man har för mycket fritid...
Resultaten blir kanon bra och kan leta till flera timmars skratt..
Jag sitter fortfarande och småflinar åt alla fina bilder vi tog..!
Jag sitter även och föreställer mig hur jävla kul det skulle vara om man var hög som ett höghus..Suspekt!
Mycket kiss i trosorna då... ;)





Jaja... Har legat på varsin soffa nu och bara tagit det lugnt... käkade lite mat och bara kollat på tv...
Så himla skönt att vara med Madde... behöver liksom inte prata med henne.. hon förstår mig så himla bra.. behöver aldrig sitta och förklara allting...Det bara flyter på...
Jag älskar att ha henne i mitt liv!

Jobbigt avsnitt av Desperate idag iaf.. blir så himla krångligt allting...!
Det är alltid dom där sista minutrarna som är så jobbiga...Får alltid så ont i magen av det.. usch..!
Och var ju bara tvungen att kolla på "Den rätte för Rosing"
Dom var ju trots allt i Alanya... ;)
Riktigt roligt avsnitt.... pojkarna beter sig som idioter... förstår inte riktigt varför hon vill dejta på Tv...
Visst det kanske är någon utav dom som verkligen är seriös.. men jag har ändå svårt att tro det..


Väldigt väldigt konstigt...Förstår inte riktigt hur du tänker...Är det nått du vill säga men inte säger?!?
Taskig Tajming!

Ska väl snart gå och lägga mig.. ska leta reda på katten så jag slipper sova ensam.. funderar även på att hoppa in i duschen först.. men jag vet inte om jag orkar torka håret =P  Vilka problem man har ...! ;)
Men jag ska nog ligga kvar en liten stund till på soffan och överanalysera saker.. det är ju tydligen vad jag är bäst på..
Ibland förstår man bara inte..?
Man kanske bara ska släppa det?


Sov så gott mina älskade vänner och min underbara familj!
Ni betyder allt för mig..!


M <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0