Jaha?

Mmm veckans planer är avklarade...
Har träffat Madde Hell nu och plockat på mig det jag ville ha..
Har träffat Mongolen och Lucifer.. =) värdens gulligaste lillebror!!



Väldigt stora tassar.. tror att han kommer bli en riktig pudding när han blir större ;)
Snuttituffsen..!!

Och sen har jag dammsugit lite lätt hemma... så jag fick det gjort..
Och vartit på Willys och handlat också.... Allt avklarat på en dag.. =)
Skönt som tusan.. svider lite i plänboken bara, vart lite dyrare än vad jag räknat med... =/
Så nu vetti tusan hur jag ska klara mig.. men men.. det blir nästa problem..

Ligger just nu och kollar på Vänner och bara tar det lugnt...
Orkade inte ens göra mig en ordentlig middag.. vart bara en liten omelett och några mackor.. men det var ju smaskigt det med.. har ju ändå klämt i mig en nacho tallrik idag..

Förhoppningsvis drar vi till mamma den 17:e April också... hoppas att allt stämmer med tåg och pengar :)
Och så har jag flörtat med mamma så hon skulle ordna så att jag får Fondue också =D
Hittar ju en del.. men fy fan vad dyrt det är... och man ska nog inte vänta heller.. det blir nog bara värre o värre så..
Får prata med Markus om detta..!

Satt och pratade med flickorna idag också...
Madde fyller ju den 14:e April... och innan det så är det ju påsk.. =/
Vad ska man hitta på då?
Ska man hem till päronen och äta eller ska man vara med vännerna.... ?!?
Och vad gör man på kvällen?
Långfredagen är den 10:e.. och då är det 3 månader =D
Och påskafton på lördagen den 11:e....Alltså Sebbes "avskedsfest"
Usch vad tråkigt det låter..som att han ska försvinna för alltid.. =/ det får vi ju hoppas att han inte gör...!

Ja, det är ju en liten stund kvar.. men det är dags att börja planera sånt här ändå..

Ut till M-baden i helgen igen iaf.
Plocka och greja... Renovering på G ;)
Och så får man kanske i sig lite gratis mat också... =P
Men men.... fortsätta glo på Tv nu då...
Sköt om er!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Haha du och dina långa inlägg :)

Det här med att jag försvinner, man vet ju aldrig hur länge man blir kvar där i Playa del inglés ;)

krAms

2009-03-23 @ 20:52:53
URL: http://soderroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0