Grattis Grattis..!!!

Jag har blivit moster!!!!!
Madde vart med katt i eftermiddag =D så jag har fått en liten extra bebis ;)

Och äntligen har dom fattat!! Vi har ju sagt att dom borde göra detta.. i flera år har vi gått och väntat.. och nu..Nu!!
Har de äntligen kommit:
Nya Ballerina kakorna..!!! choklad + en massa mer choklad =D
Kan det bli bättre.. ??

Jaha... sov vääääldigt dåligt inatt.. eller rättare sagt.. sov inget alls.. min hjärna pippar mitt hövvve kan man väl säga..!
Så trött som ett jävla as nu kan jag säga.. har ont i ryggen och i mina fossingar...
har inte orkat ta mig till köket för att fixa nått att äta heller... så det lär väl inte bli någon middag idag iaf =P

Har varit på stan principipen hela dagen... så himla skönt... vädret är ju heeelt underbart.. man skulle igentligen vilja sitta på en uteservering och bara spana in alla hetingar =P hahaha!
Men vi tyckte att det verkade lite kallt så valde att sätta oss inomhus iaf...
Limpan är ju bra rolig iaf....Och jag tror inte att det är någon bra idé att hon och jag umgås igentligen... Det blir dyra kem-tvättsräkningar då vi måste lämna in alla våra trosor efter att ha kissat ner dom av skratt..!
Maria skulle nog ha valt att komma osminkad istället..för det slutar aldrig bra .. =P

Det går alltså att vända och vrida på det mesta och få det att låta som att man pratar om sex.. alltid!!!
Tror att SEX är nyckelordet i våra liv... Vi älskar sex... vi älskar att prata om sex, vi älskar att ha sex...!
Sex sex sex.... det klingar så skönt...!

Bra sex, roligt sex, monotont sex, slentrian sex, tråkigt sex, värdelöst sex, pinsamt sex....ALLT!!!
Verkligen allt är roligt att prata om, därimot är ju inte allt sex kul att ha ;P

Hur som helst.. vi hann med lite annat också.. Limpan är.. BTW... ett turkluder =D
Och det luktar tydligen turk om henne också.. har aldrig tänkt på att turkar luktar något speciellt.. men men =/
Idiot!

Och ja som igentligen inte får shoppa gjorde det ändå.. hittade så grymt snygga örhängen som jag bara var tvungen att ha ;) Och sen lite hårfärg.. och det var faktiskt ett MÅSTE!

Hmm vad ska man göra ikväll då?
Är så trött att jag inte orkar gå någonstans... skulle ju vilja springa hem till Madde & Rickard o titta på det lilla undret....men samtidigt så känns det som att dom ska få vara själva nu och känna in sig med honom!
Vill gå och pussa lite på Markus...Usch..... I-lands problem...!
ligger och kollar på Frille.. han ser så nöjd ut... han ser ut att ligga så skönt också.. vill också korva ihop mig så där...
Men då skulle väl jag bryta ryggen eller nått... =/

Längtar tills imorgon...Åka hem till M-baden och bara ta det lugnt...Pops o Moms är ju inte hemma och det kan ju vara rätt skönt.. bara sitta där ute och snacka lite skit.. kanske glo på någon film.. mysa helt enkelt.. =)
Sen på lördag är det ju tydligen ferre igen.. känns som att det alltid är fest i Markus liv.. =/
Usch jag börjar verkligen bli för gammal för det här... känner ju att jag vill gå på festen men samtidigt vill jag bara stanna hemma och ligga och pilla mig någonstans....
Men nu har vi ju bestämt att vi ska gå så...vet ju bara inte vad jag ska ha på mig.. =/

Gå ut och röka lite nu.... funderar på att ta ett glas vin och bara ligga och mysa i soffan resten av kvällen..
Det är ungefär det jag orkar med just nu...Och lyssna på lite mysmusik också förstås..  ;)

Hörs o ses era stjärtar..!
Pussiluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0