Freaky Friday...

Fredag 6 Mars kl.11.00


På Sebbes begäran så måste jag tydligen svara på dessa frågor =P

7 sanningar om mig:

1. Jag är en pessimist
2. Jag är djävulskt svartsjuk
3. Jag är en riktig häst-tjej
4. Jag har en förkärlek till blattar
5. Jag är en "facebook - sucker"
6. Jag sjunger och dansar hemma i smyg
7. Jag är otroligt känslosam

Tre jobb jag haft/har i mitt liv:
1: Kallskänka, Hurtigs
2: Operatör/montör, Westbaltic
3: Montör, Segerström & Svenssons

Tre platser där jag har bott:
1: Mälarbaden
2: Torshälla
3: Eskilstuna

Tre saker jag gillar att se på TV:
1: Gossip Girl
2: One Tree Hill
3: Grey´s Anatomi

Tre favoriträtter:
1: Min Fläskfilé
2: Skräpmat
3: Mammas mat

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
1: Alanya
2: New York
3: London

Tre ställen jag besökt:
1: Italien
2: Österrike
3: Ungern



Så där.. då var det gjort.. =P förstår inte riktigt varför Sebbe.. men du har säkert en bra förklaring på detta ;)

Ska ju alldeles straxt springa ner på stan och möta dig så... då kan vi prata mer om detta =P

Ska fortsätta att sminka mig nu.. lyssna på FOB och bara njuta en liten stund.. kanske röka lite också ;)

Svälja en tablett och försöka att tänka på annat...

Undrar vad man ska hitta på ikväll?!!?

Aja.. blir update senare i eftermiddag när jag har mer att skriva om =P


___________________________________________________________________


Så nu har klockan hunnit bli 16.10

Kom precis hem från stan.. Tagit en liten fika med Sebbe.. riktigt trevligt.. alltid lika roligt att träffa honom... har väldigt roligt med honom... :)
Gått runt en stund med Madde & Tobbe också.. och jag var "tvungen" att göra av med lite pengar också.. behövde faktiskt en ny parfym så.... vart min gamla vanliga underbara Paul Smith Extrem... =) såååå klockren...!

Ska väl mest bara sitta och ta det lugnt nu en stund... röka lite och vänta på att Madde kommer.. :)
Får väl se vad vi hittar på ikväll... blir väl lugnt iaf.. känner att jag är lite sugen på att göra nått.. men ingenting som kostar en massa pengar.. men bara ut och greja lite.. kanske.. vi får se.. =P
Lördag... hmm... är  ju tydligen bjuden på fest.. eller ja Markus är.. jag får väl bli ett litet bihang eller nått.. men vi får se hur det blir med det... inget jag direkt har planerat in iaf... men det är ju flera timmar dit så jag hinner väl fundera en stund till....
sen beror det ju lite på vilka som kommer att vara där...

Hur som helst.. sitter mest  nu och laddar inför Valborg... gäller att vara ute i god tid... Fest hemma hos Madde då iaf.. =)
Då har hon SF så då kan vi härja lite ;)
men man måste ju börja tänka på vad man ska ha på sig och hur håret ska ligga =P haha....

Men men... hoppa in i duschen en snabbis nu kanske... förstår inte att en tripp på stan kan göra så mycket med ens hygien =P hahaha.. blir varmt att springa in och ut från alla affärer...
Aja whatever....
Vi hörs..!

Pussiluss


Tröttsamt... väldigt....
Så jävla löjligt..

Kommer det att förändras nu?!?



Kommentarer
Postat av: Sebastian

Får la säga tackdetsamma :)

Fikar nog för sällan ;D

2009-03-06 @ 21:03:30
URL: http://soderroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0