?

Analysera?!?
Spekulera?!?

Är man en smula galen är bara lite neurotiskt?!?
Jag tror ju iaf att om jag inte skulle sitta fast i mitt hövvvet så skulle jag må mycket mycket bättre..
Tror ni att det går att lösa på något sätt?

"Det är inte dig det är fel på älskling, det är jag"
WRONG!!!!!

Det är inte MIG det är fel på.. Det är DIG..!

Kliché.. slängd dig i vägen... Fortfarande.. Sanningen.. Alltid den bästa..!!

Varför har det inte förändrats?!?
Känns som att jag sitter och läser samma sak som jag gjorde för ca. 4 månader sen =/
Kommer det att förändras?!?

Är Jag mer än Dig?!?

____________________________________________________________________________


Har varit med Madde & Madde hela eftermiddagen och kvällen och käkat, fikat och snackat en massa strunt som vanligt..
Madde hade varit på sitt första ultraljud idag =)
Så det blir med största sannolikhet en Torgny..!!!!!    Dom hade fått se den lilla snoppen =) Yeyyyy!
Så vi pratade väldigt mycket om framtiden....Barn, bröllop och allt därimellan liksom...
Madde.R ville ju självklart vara den som planerade våra bröllop..och det kan hon ju så gärna få roa sig med, då slipper ju vi ;)  så hon satt och letade fram en klänning åt mig som hon tyckte att jag skulle ha..! Jätte fin var den!
Och så bestämde vi att jag skulle sjunga på Madde.H bröllop... fast mer som en ploj då ;) hahahha!
skulle fan vara klockrent..! =)

Och.. Sex sex sex.....!
behöver jag igentligen säga att vi pratade om det?
Och vilka problem vi har också.. problem som jag inte tänker skriva här.. men ändå..!
Herregud..! Crazy!

Sen har vi "kollat" på Jalla Jalla... eller ja vi tror att det var den iaf... vi tittade ju liksom inte så mycket på den... Måste ha sett ut som tre nötter som satt på rad... Två med mobilerna i händerna och En med Dolph i knät...
Så jävla sociala... ;)
Och så har vi ätit glass... =)
ISGLASS!!!!!!!   att man kan bli så lyckig över så lite... !

Tänkte att jag snart skulle ta och krypa ner i sängen.. men känner att jag inte är direkt trött just nu... men jag kan ju inte ligga vaken hela natten heller... =/

Sätta på en låååååång film som man kan somna till kanske... eller bara lägga sig ner och lyssna på musik för att slappna av....

Ser verkligen fram imot imorgon....!!

 Du & Jag Madelen ;)


 ________________________________________________________________________________


Ganska komiskt att sitta och titta igenom gamla sms och gamla mejl...
Minnena bara kommer tillbaka...
Var det verkligen så illa?!?
Enligt Stefan så var det ju det.... Förstår inte riktigt.. Trodde verkligen inte att jag var ute på så hal is.. =/
Läste ett mejl som jag skickat till Limpan för länge sen där jag iprincip tycker att alla ska hålla käften och sköta sig själva istället för att säga till mig hur jag ska leva mitt liv =/
Grymt sjukt att man har varit sån..! Så satans ego...!
Jag kan inte föreställa mig hur hemsk jag måste ha varit då...
Man får ju verkligen hoppas att man inte är samma person idag, vilket jag märker på mig själv att jag inte är.. men hur upplever andra det?!?
Är väl igentligen sånt man inte ens ska ägna en tanke åt men ändå...
Sjukt.. Bara så himla sjukt...


Är så otroligt orolig över dig min vän!


Alla mina tankar och all min kärlek går just nu till Madde & Pirre!
All lycka till till er och eran lilla!
Madde, min syster och min själsfrände, Jag älskar dig över allt annat!

Okej nu verkar det bli ett sånt här lång inlägg igen så det är väl bäst att jag slutar här...!
Ska ta min älskling och krypa ner i sängen med honom nu... <3

Puss o godnatt till mina underbara vänner & familjen!


Kommentarer
Postat av: madelen hell

ÅÅhh söt du e gumman=) Pirre tackar så mycket att han fick vara med på ett hörn..;) älskar dig som sagt gumman.. puss puss

2009-03-26 @ 22:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0