Bitterfitta!!

Vad är det du vill?
Igentligen alltså?!?!?!
Sug av mig för fan.. behöver inte det här just nu..!!

Är vi kvinnor så jävla komplicerade?!! Helt ärligt?!?!?!

Nej det är vi inte...
Det är ni, jävla idioter eller så kallade KUKHUVUDEN som inte fattar något!!

Är det så jävla svårt att förstår.. jag vet inte om jag måste lära mig olika språk för att kunna förklara för Er..!!

Grymt frustrerad över det här...

Men som vanligt... som det alltid är....Så är det väl vi tjejer som gör fel.. eller?!?!?
Ni säger att tjejer aldrig blir nöjda...
Jaha, Och själv då?!?!?!

__________________________________________________________________________

Usch vilken helg det har varit....

började väl sådär måste jag säga...
Solade lite med Madde och kollade på Scream 3...
det var ju trevligt absolut....men kände att det bara bubblade inom mig..

Kom hem och pratade lite med Stefan... eller ja, han pratade och jag grinade... =/
Och DU.......du förstår inte..!
Hur många gånger måste jag förklara detta?!?

Hur som helst... vart övertalad att gå till nyöppnade stället Fame...
Inte riktigt min kopp te kanske... sekunden man kliver innan för dörren ifrågasätter man sig själv : Vad fan gör jag här?!?!
Det är alltid kul att träffa alla... det tycker jag absolut... men ska man inte känna då att man själv är på humör?!?
Stelt stelt stelt... kan inte finna något annat ord....

Lördagen då...
Ut till M-baden och riva lite kök....Göra rent överallt och äta god mat...
Sen bara hem och duscha och  ta det lugnt resten va kvällen...

Allt måste ut nu känner jag...Är dock lite svårt att få ut det när man inte har någon att ventilera med...
Jag hade det... men han är inte här längre...
Bitter.. väldigt bitter....
Man ska aldrig aldrig aldrig aldrig tjaffsa med en kvinna denna tiden av månaden...!!!

Ja jag får klaga och jag får må jävligt dåligt...! För det är för mycket just nu!

Vet inte vad fan det är som händer igentligen?!?!
Måste ringa mina samtal imorgon och kolla det.. fattar ingenting.. men jag antar att jag får lösa allt på egen hand iaf =/


Är så trött på detta.. På DIG!!!!


Är trött på detta.. trött på min situation....trött på allt runt omkring... trött bara trött...
Det hjälper inte att gråta längre... det kommer alltid nya....
Arg musik is the shit!
Det brukar jag säga... inte ens det hjälper...


Har ni någonsin känt att ni har blivit utnyttjade?

Klockan är lite innan 22.... funderar på att gå ut och promenera lite... rensa huvudet... jag vill bara bort..!
Så förbannat slut i huvudet...!

Och för att sammanfatta detta: NEJ vi vill inte ha mer drama i livet!!!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0